fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Η πορεία του Fe-mail στο διαδίκτυο 

Το 1ο τεύχος, τον Ιούνιο του 1999

Επτά χρόνια μετά τον Ιούνιο του 1999 - τότε που πρωτοεμφανίστηκε το Fe-mail στο ελληνικό διαδίκτυο - η συντακτική του ομάδα αλλά και όλοι αυτοί που τόσα χρόνια συνεργάστηκαν και υποστήριξαν αυτήν την προσπάθεια,  είμαστε όλοι πολύ υπερήφανοι και χαρούμενοι διότι οι στόχοι που είχαν τεθεί, όχι μόνο επιτεύχθηκαν αλλά αναγνωρίστηκαν και από το σύνολο του γυναικείου κοινού του ελληνικού διαδικτύου

Θέλαμε το Fe-mail να γίνει το πρώτο πλήρες ηλεκτρονικό περιοδικό για γυναίκες.

· Πρώτο σε on-line ποιότητα, on-line εγκυρότητα, on-line ενημέρωση ! · Πρώτο σε on line & below the line διαγωνισμούς, παιγνίδια και δώρα!

Όλοι εμείς που εργαστήκαμε για αυτό το σκοπό,

· Παρακολουθούμε την επικαιρότητα από κοντά.
· Ενημερώνουμε για όλα όσα συμβαίνουν στο κόσμο.
· Προσφέρουμε το καλύτερο, επειδή βελτιωνόμαστε και ανανεωνόμαστε διαρκώς!

Μέσα στα προηγούμενα χρόνια είχαμε…  

Ο Κ. Καραμανλής και ο Α. Παπανδρέου μιλούν αποκλειστικά στο Fe-mail

… μοναδικές δημοσιογραφικές επιτυχίες, σημείωσε το περιοδικό μας, όπως οι συνεντεύξεις:

...από το χώρο της πολιτικής: του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή, Νικόλ Φοντέν, Άν. Διαμαντοπούλου, Κ. Σημίτη, Δ. Αβραμόπουλου, Ευ. Βενιζέλου, Ντ. Μπακογιάννη, Βάσως Παπανδρέου, Γιάν. Παπαντωνίου, Ανδρ. Λοβέρδου, Χρ. Παπουτσή, Μιχ. Λιαπη, Ελ. Βόζεμπεργκ , Μπιάνκα Τζάγκερ.

...τον επιχειρηματικό χώρο: Νίκης Γουλανδρή, Γιάν. Μπενόπουλου, Έφης Γερμανού, Αχιλλέα Φώλια, Νικ. Κεφαλά, Φωτεινής Καραγιώργη, όπως και τα προφίλ των οικογενειών Στασινόπουλου, Παναγόπουλου, του Σ. Κόκκαλη, Χρ. Λαμπράκη, Πρόδρ. Εμφιετζόγλου, κ.α.

Η Madonna, τον Δεκέμβριο του 2003, μιλάει αποκλειστικά στο Fe-mail

...τον χώρο της τέχνης : της Madonna, της Διευθύντριας της Εθνικής Πινακοθήκης Μαρίνας Λαμπράκη Πλάκα, του Σάκη Ρουβά, των ηθοποιών Πέμυ Ζούνη, Θέμις Μπαζάκα, Δήμ. Ματσούκα, Αλέξη Γεωργούλη, του Λουδοβίκου των Ανωγείων κ.α.

...τον χώρο της μόδας , με αποκλειστικές συνεντεύξεις και σχέδια, για ρούχα και αξεσουάρ, των γνωστότερων σχεδιαστών μόδας, όπως οι Φαλιάκος, Πολατώφ, Τσέλιος, Λουκία, Πηνελόπη Ζαγορά, Κωνσταντίνος, Έλενα Βορρέα, Μιχ. Ασλάνης , Γαλάτης, Χρήστος Βελουδάκης, Deux Hom-mes, Αγγ. Φρέντζος, του «γκουρού» της διακόσμησης Ράϊνερ Γκράμπε κ.α.

...τον χώρο του αθλητισμού: Βούλα Τσιαμήτα, Μιρέλλα Τζελίλη. Στέφκα Κωνσταντίνοβα.

Διοργανώσαμε

Chat room με τις Β. Παπανδρέου, Ν. Μπακογιάννη, Μαρία Δαμανάκη

Το πρώτο πολιτικό ανοιχτό Ηλεκτρονικό Forum Υποψηφίων

Οι εκλογείς - χρήστες του διαδικτύου, μπορούσαν ελεύθερα να υποβάλουν ερωτήματα ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓHΣ ΤΟΥΣ στις υποψήφιες και εκείνες με τη σειρά τους απαντούσαν μέσω chat room, με κεντρικό συντονισμό από την δημοσιογράφο Όλγα Τρέμη.

Στο ίδιο τεύχος, οι πολιτικοί αρχηγοί Κ. Σημίτης και Κ. Καραμανλής με αποκλειστικές τους συνεντεύξεις μιλούσαν στο γυναικείο κοινό του διαδικτύου

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 29 Μαρτίου 2000, διοργανώσαμε σε συνεργασία με την MICROSOFT, το πρώτο ανοιχτό ηλεκτρονικό Forum Υποψηφίων με βασικές προσκεκλημένες τις ΒΑΣΩ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ.

Πανευρωπαϊκό Συνέδριο στις 28-29 Σεπτεμβρίου 2001

Στο Ξενοδοχείο  Μεγάλη Βρετανία, με την συνεργασία της Νομικής Σχολής Αθηνών και του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, διοργανώσαμε συνέδριο υπό την αιγίδα της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Θέμα του συνεδρίου ήταν «Οι προοπτικές του εθνικού εργατικού δικαίου στα πλαίσια της ΟΝΕ», με προσκεκλημένους εργατολόγους και πανεπιστημιακούς καθηγητές από τα 25 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθως και διαπρεπείς έλληνες νομικούς και δικαστικούς και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας.

Οι εισηγείσεις όλων αυτών που αφορούσαν εργατικά - εργασιακά θέματα, αφού επεξεργάστηκαν από μια δεκαμελή ομάδα νομικών.

Συγκεντρώθηκαν και δημιούργησαν το www.working.gr, μια τρίγλωσση ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, με την νομολογία και πρακτική σε θέματα εργατικού δικαίου, για όλα τα κράτη μέλη της ΟΝΕ.

Σκοπός ήταν να δημιουργηθεί ένα εργαλείο ενημέρωσης για όλους τους ανθρώπους της αγοράς, για το καθεστώς εργασιακών σχέσεων στην μεγάλη ανοικτή ευρωπαϊκή αγορά (έληξε 31-12-2004)

Δοκιμάζοντας on-line πωλήσεις

Ηλεκτρονικό κατάστημα με δυνατότητα on-line αγορών, για προϊόντα που ενδιαφέρουν την εργαζόμενη γυναίκα.

Κοσμήματα-ρούχα-αξεσουάρ-καλλυντικά-δώρα-μικροσυσκευές κ.α., με εξάμηνη δοκιμαστική λειτουργία, το 2003. 

woman.pathfinder.gr.

Tο Fe-mail έχει την αποκλειστική ευθύνη και επιμέλεια τηςενότητας woman, στον δικτυακό τόπο του http://woman.pathfinder.gr/ με διαρκείς ανανεώσεις σε θέματα που αφορούν την ελληνίδα surfer.

Η Διευθ, Σύνταξης του Fe-mail Γ.Παπαδάκου ο Γ. Διευθ. Π.Τάφας και ο Pierre Cardin

Pierre Cardin Web Cast

Μια παγκόσμια αποκλειστικότητα. Τον Ιούνιο του 2006, αναμεταδώσαμε ζωντανά μέσω διαδικτύου την αναδρομική επίδειξη μόδας του διάσημου σχεδιαστή.

Η λαμπερή αυτή εκδήλωση, οργανώθηκε για την στήριξη των παιδιών που πάσχουν από AIDS στην Αφρική.

Το Fe-mail ήταν χορηγός διαδικτυακής επικοινωνίας και έδωσε την δυνατότητα σε 8.500 χρήστες να παρακολουθήσουν ζωντανά αυτήν την εκδήλωση, από τις οθόνες των υπολογιστών τους

Έτσι με καινούργια δύναμη και απαντώντας στις δικές σας απαιτήσεις, το Fe-mail μεταλλάχθηκε σε ένα σύγχρονο γυναικείο portal. Σε ένα νέο εύχρηστο περιβάλλον, που με πολύ μεράκι δημιούργησαν οι συνεργάτες μας, μέσα από καθημερινές ανανεώσεις, θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε, για όλα αυτά που σας ενδιαφέρουν. Σήμερα είναι πια φανερό, τόσο από την επισκεψιμότητα του site, όσο και από την αποδοχή της διαφημιστικής αγοράς, πως το Fe-mail έχει κερδίσει επάξια μία ιδιαίτερη θέση στα favourites των περισσοτέρων ελληνίδων surfers.

 

 

To female-shop.gr.

Τον Δεκέμβριο του 2010, αρχίζει η λειτουργία του female-shop.gr, ενός μεγάλου multi – store, με επίλεκτα προϊόντα που ενδιαφέρουν την σύγχρονη Ελληνίδα καταναλώτρια. 

Η φιλοσοφία του female-shop.gr • Δημιουργία πλούσιας γκάμας, επιλεγμένων προϊόντων, με γνώμονα την ποιότητα. • Εξασφάλιση για την καταναλώτρια ικανοποιητικού “cost per value”. • Εδραίωση αμφίδρομης επικοινωνίας με το γυναικείο κοινό – μέσα από τα ρεπορτάζ στο fe-mail.gr - έτσι ώστε, τα προϊόντα που επιλέγονται για το female-shop.gr, να είναι του επιπέδου εκείνου που οι αναγνώστριες έχουν υποδείξει, μέσα από τα σχόλιά τους και το ενδιαφέρον που επιδεικνύουν για το κάθε ρεπορτάζ. • Θεμελίωση σχέσης εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό, μέσα από την εγγυημένη ποιότητα και την άρτια εξυπηρέτησή τους.

 
Τελευταία άρθρα