fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

 

Έξοδα Διαφημίσεως (Μέρος Α')

30 Νοεμβρίου 2006 | 12:30 μ.μ.

Γράφει ο Νικόλαος Σαρρής

Η μορφή της διαφήμισης είναι αδιάφορη και μπορεί να γίνει είτε με την τηλεόραση, τον κινηματογράφο, το ραδιόφωνο, τον τύπο (ή ένθετα σε εφημερίδες και περιοδικά) και γενικά με τα μέσα ενημέρωσης του κοινού, είτε με δωρεάν διάθεση δειγμάτων, ημερολογίων, χαρτοφυλάκων, στυλών κ.λπ.


Εξάλλου, δε συνιστά διαφήμιση η τύπωση υλικών – ειδών συσκευασίας και η αναγραφή επ’ αυτών (χαρτιών περιτυλίγματος, κουτιών, τσαντών κ.λπ.) της επωνυμίας της επιχείρησης ή του καταστήματος, καθώς και των πωλουμένων με αυτά προϊόντων, εφόσον δεν αποσκοπεί, κατά κύριο λόγο, στην ενίσχυση των εμπορικών συναλλαγών και τον ευρύτερο επηρεασμό της κοινής γνώμης, αλλά αποτελεί αναγκαίο μέσο συσκευασίας (Ν.Σ.Κ., γνωμ. 25/2000, Εγκ. Πολ. 1125/4.4.2000).


Στην περίπτωση που στα υλικά συσκευασίας αναγράφονται στοιχεία ξένα προς την επωνυμία και κυρίως προς το αντικείμενο της επιχείρησης ή του καταστήματος ή πρόκειται περί εμφαντικής προβολής μεμονωμένου και ειδικά προσδιορισμένου προϊόντος, τότε πληρούται η έννοια της διαφήμισης και συντρέχει αντίστοιχη υποχρέωση καταβολής του δημοτικού τέλους 2%, μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος
(Εγκ. Πολ. 1125/4.4.2000).


Δείτε τώρα τα έξοδα διαφημίσεως από φορολογική άποψη...

Διαβάστε περισσότερα

 

Return to category
 
Τελευταία άρθρα