fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Οι διατροφολόγοι προτείνουν.

16 Φεβρουαρίου 2007 | 11:46 π.μ.

 

Οι ειδικοί διαιτολόγοι της TASTE AND DIET μας ενημερώνουν υπεύθυνα, για το πως μπορούμε απλά να διορθώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες,τι πρέπει να προσέχουμε και τι να προτιμάμε στην διατροφή μας...

 

•      Η Βιταμίνη C, η Βιταμίνη D, όπως και το Ασβέστιο και ο Ψευδάργυρος βοηθούν στην υγεία των δοντιών και της στοματικής κοιλότητας γενικότερα.
      Αν έχετε δυσάρεστη διάθεση, βγείτε έξω. Η επαφή με τον ήλιο ενεργοποιεί τη σύνθεση της Βιταμίνης D. Η Βιταμίνη αυτή εντοπίζεται στην επιφάνεια του δέρματος σε μορφή προβιταμίνης. Η ηλιακή ενέργεια μετατρέπει την προβιταμίνη σε βιταμίνη, η οποία συμβάλλει στην αύξηση της διάθεσης
      Η γλυκόζη, η φρουκτόζη και η κοινή ζάχαρη του εμπορίου συμβάλλουν στην ανάπτυξη μικροβιακού φορτίου, που κατ΄επέκταση στην δημιουργία πλάκας στην επιφάνεια των δοντιών και κατά συνέπεια τερηδόνα

 

•      Σε περίπτωση που έχετε προβλήματα με την χολή σας αποφεύγετε προϊόντα πλούσια σε φυτικές ίνες ( όταν το πρόβλημα βρίσκεται σε έξαρση ). Προτιμάτε βρασμένα λαχανικά από τα ωμά, άγλυκες κομπόστες από ωμά φρούτα και λευκά δημητριακά από δημητριακά ολικής αλέσεως
      Καταναλώστε μετά το γεύμα σας μια μικρή μερίδα τυρί ή γάλα. Το ασβέστιο που θα προσλάβετε από τα προϊόντα αυτά προστατεύει εν μέρη τα δόντια σας από την δημιουργία οδοντικής πλάκας

 

Return to category
 
Τελευταία άρθρα