fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Διατροφικές επιλογές κατά την εγκυμοσύνη.

5 Μαρτίου 2007 | 11:48 π.μ.

•      Γυναίκες, που εγκυμονούν πρέπει καθ΄όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης να παίρνουν 255 Kcal την ημέρα περισσότερο, απ΄ότι έπαιρναν πρίν την έναρξη της εγκυμοσύνης. Δηλαδή, αν μια γυναίκα παίρνει 1500 kcal, μένοντας έγκυος πρέπει να προσλαμβάνει περίπου 1755 Kcal την ημέρα


•      Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε στον Σίδηρο ( μοσχάρι, χοιρινό, συκώτι )το Ασβέστιο ( γάλα και προϊόντα αυτού ), τον Ψευδάργυρο ( μοσχάρι, χοιρινό, δημητριακά ολικής αλέσεως και προϊόντα αυτών, σπανάκι )  και το Φυλικό οξύ ( σπανάκι, συκώτι, σόγια, πατζάρια, αυγό )


•      Προτιμάτε μαλακιά τυριά σε σχέση με τα σκληρά, διότι τα μαλακά έχουν κατά κανόνα λιγότερες θερμίδες, π.χ. ανθότυρο, κατίκι, cottage cheese.

Return to category
 
Τελευταία άρθρα