fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Ασκηση και διατροφή

2 Απριλίου 2007 | 09:24 π.μ.

  

•      Αν υπερβείτε τον ανώτατο για εσάς αριθμό παλμών κατά την διάρκεια της αερόβιας άσκησης, οι μύες δεν παίρνουν αρκετό οξυγόνο, οπότε ασκείστε αναερόβια και « καίτε» υδατάνθρακες και όχι λιπώση ιστό. Δηλαδή δεν υπάρχει λόγος να τρέχετε, απλώς περπατήστε γρήγορα, αλλά για περισσότερο από 20 λεπτά.


•      Υπολογίστε τον Δείκτη Σωματικής σας Μάζας ( BMI ), για να διαπιστώστετε αν το σωματικό σας βάρος είναι φυσιολογικό, λιποβαρές ή υπέρβαρο. Διαιρέστε το βάρος σας με το τετράγωνο του ύψους σας. Δηλ. ένας άνθρωπος 70 κιλών με 1,70 ύψος ( BMI = 70/1,70*1,70 ) έχει Δείκτη  Σωματικής Μάζας 24,22. Τα όρια είναι για γυναίκες 19-24 και για άνδρες 20-25.

 

•      Παρατηρείται, οτι οι άνδρες έχουν κατά κανόνα πιο γρήγορο μεταβολισμό. Αυτό συμβαίνει, διότι οι άνδρες σε αντίθεση με τις γυναίκες έχουν αυξημένη μυική μάζα. Ο μυικός ιστός είναι « ενεργός» ιστός, δηλ. κάνει μεταβολικές καύσεις ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας, π.χ. την ώρα που βλέπουμε τηλεώραση ή διαβάζουμε.

 

•      Φροντίστε οι τιμές της φεριτίνης σας ( αποθήκη σιδήρου ) να βρίσκονται σε φυσιολογικά επίπεδα. Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον διαιτολόγο σας. Βρίσκεται η φεριτίνη σε σωστά επίπεδα, τότε υπάρχει επαρκής ποσότητα οξυγόνου στους μύες και μπορείτε κατ΄επέκταση να «κάψετε» λιπώδη ιστό.


•      Αρωματίστε τον χώρο στον οποίο βρίσκεστε για πολύ ώρα, με αποσμητικό χώρου ή κάποιο κερί, που να έχει γλυκιά γεύση, π.χ. βανίλια. Έτσι βοηθάτε τον εγκέφαλό σας να παράγει Σεροτονίνη, μια ουσία, που κατευνάζει την διάθεση για κατανάλωση γλυκού. Δοκιμάστε επίσης να καταναλώσετε καφέ ή τσάι αρωματισμένα με βανίλια.

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

Ασκηση και διατροφή


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

 
Τελευταία άρθρα