fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Τι πρέπει να ξέρουμε για το νερό

7 Δεκεμβρίου 2006 | 02:31 μ.μ.

Οι ειδικοί διαιτολόγοι της TASTE AND DIET μας ενημερώνουν υπεύθυνα, για το πως μπορούμε απλά να διορθώσουμε, τις διατροφικές μας συνήθειες, ξεκινώντας με κάποιες συμβουλές που αφορούν την κατανάλωση της νερού...

· Αποφεύγετε την κατανάλωση νερού κατά την διάρκεια του γεύματος. Συνιστάται η κατανάλωση νερού να γίνεται μισή ώρα πρίν ή μισή ώρα μετά το γεύμα προς αποφυγή αραίωσης των  γαστρικών υγρών και άμεση συνέπεια την καθυστέρηση της διαδικασίας πέψης


· Πίνεται τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό ημερησίως. Το νερό επιταχύνει τον μεταβολισμό κατα 3 % περίπου. Εκτός αυτού συμβάλλει στην σωστή λειτουργία των νεφρών και στην αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό. Το νερό δίνει κορεσμό, οπότε και κατευνάζει το αίσθημα της πείνας.


· Για καλύτερη ενεργοποίηση του μεταβολισμού προτιμάτε το κρύο νερό. Το νερό του ψυγείου έχει 4-6 ˚ C και μετά την κατάποση πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία του στους 36,4 ˚ C ( θερμοκρασία σώματος ). Για την άνοδο της θερμοκρασίας ο μεταβολισμός κάνει μεταβολικές καύσεις.
Εαν η κατανάλωση νερού αποτελεί πρόβλημα για εσάς ( ειδικά τους χειμερινούς μήνες ) καταφύγετε στο πράσινο τσάι ή το χαμομήλι

 

Return to category
 
Τελευταία άρθρα