fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Πόσο χρήσιμα είναι τα λίπη, τα ψάρια και τα φρούτα?

22 Δεκεμβρίου 2006 | 12:11 μ.μ.

 

•      Προτιμάτε το ελαιόλαδο έναντι λοιπών ελαίων και λιπών, διότι περιέχει τα πλέον σημαντικά λιπαρά οξέα που χρειάζεται ο οργανισμός


•      Προτιμάτε το ελαιόλαδο ακόμα και στο μαγείρεμα, διότι είναι πιο σταθερό στη θερμότητα. Κατά την διάρκεια της “ θερμικής επεξεργασίας” υφίσταται τη μικρότερη αλλοίωση σε σχέση με άλλα έλαια.


•      Συνιστάται η συχνή κατανάλωση τροφών πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως ψάρια, καρύδια κ.α. Τα ω-3 λιπαρά οξέα είναι πολύτιμα για το καρδιαγγειακό σύστημα

•      Καταναλώνετε την ντομάτα σε συνδυασμό με ελαιόλαδο και κατά προτίμηση μαγειρεμένη (θερμικά επεξεργασμένη ), διότι έτσι ενεργοποιείται το λυκοπένιο, η κύρια αντιοξειδωτική ουσία της ντομάτας

·      Σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης πλούσια σε σίδηρο ( π.χ. σπανάκι, φακές ) συνιστάται η χρήση λεμονιού προς απορρόφηση του εμπεριεχομένου σιδήρου.·      Προτιμάτε την κατανάλωση φρούτων, αντί των χυμών, διότι με τα φρούτα εκμεταλλεύεσθε τις φυτικές τους ίνες. Εάν προτιμήσετε χυμό, αντί για φρούτο, οφείλετε να τον καταναλώσετε αμέσως μετά την παρασκευή του, διότι όσο έρχεται σε επαφή με το οξυγόνο του αέρα χάνει βιταμίνες        ( οξείδωση βιταμινών ).

*      Στις φλούδες των φρούτων βρίσκονται μεγάλες ποσότητες βιταμινών και φυτικών ινών. Για τον λόγο αυτό καταναλώνετε και τις φλούδες, αφού βέβαια πρώτα τα έχετε πλύνει πολύ καλά, ώστε να απομακρύνετε τα υπολείματα φυτοφαρμάκων.

 


Return to category
 
Τελευταία άρθρα