fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Τρέφεστε σωστά ;

8 Ιανουαρίου 2007 | 01:35 μ.μ.

•      Προτιμάτε την φρουκτόζη αντί της λευκής ζάχαρης. Η φρουκτόζη είναι φυσικό προϊόν, χωρίς καμία απολύτως χημική επεξεργασία. Απορροφάται από τον οργανισμό με ευκολία, χωρίς να ανεβάζει το σάκχαρο του αίματος. Το πλεονέκτημά της έναντι της ζάχαρης είναι ότι έχει μεγαλύτερη γλυκαντική δύναμη, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μικρότερη ποσότητα από αυτή της ζάχαρης.

 

•      Καταναλώνετε νωρίς το βραδυνό σας γεύμα ( τουλάχιστον 2,5 εώς 3 ώρες πριν τον ύπνο ). Έτσι πρίν ξαπλώσετε προλαβαίνετε να μεταβολίσετε την ενέργεια που προσλάβατε,  όπου οι μεταβολικές καύσεις μειώνονται κατακόρυφα.
•      Φροντίστε τις ημέρες της περιόδου σας να καταναλώνετε τουλάχιστον μια φορά κόκκινο κρέας. Εαν βρίσκεστε σε περίοδο νηστείας, καταναλώστε φακές ή σπανάκι ( με λεμόνι ). Τις ημέρες αυτές προτιμήστε για ενδιάμεσο και απογευματινό γεύμα το πορτοκάλι ή το ακτινίδιο, τα οποία περιέχουν βιταμίνη C σε μεγάλη συγκέντρωση και βοηθούν τον οργανισμό να απορροφήσει το σίδηρο, που ειδικά αυτές τις μέρες είναι πολύτιμος.

•      Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα δυσκοιλιότητας, αποφύγετε την κατανάλωση ρυζιού, τσαγιού ( αντιδιαρροϊκές τροφές ), κοτόπουλου και μήλου, αχλαδιού και μπανάνας. Καταναλώνετε άφθονα λαχανικά ( προτιμάτε παντζαρόφυλλα ) ακτινίδια, δαμάσκηνα, μέλι και πίνετε πολύ νερό. Ευεργετικά αποτελέσματα στο πρόβλημα αυτό έχει και η σωματική άσκηση, π.χ. περπάτημα

•      Συνιστάται η αποφυγή της υπερκατανάλωσης ντομάτας, λάχανου και μπρόκολου, διότι αυτά θεωρούνται υπεύθυνα για κατακρατήσεις υγρών στους ιστούς. Τις κατακρατήσεις της εντοπίζετε σε πρησμένα δάχτυλα, βλέφαρα και αστραγάλους.

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

Τρέφεστε σωστά ;


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

Έγραψε ο/η dimitra / 8 Ιανουαρίου 2007 στις 3:59 μ.μ.

mas lete ti salates prepei na apofeugoume, perimenoume omos kai protaseis gia salates pou mporoume na katanalonoume

Έγραψε ο/η karina voga(diatrofolos Taste and Diet) / 10 Ιανουαρίου 2007 στις 6:06 μ.μ.

Mporoume na katanalosoume tin opoiadipote salata efoson den sitrexi kapoio problima ygeias p.x.atoma pasxonta apo spastiki kolitida kalo tha einai na apofeugoun ta oma laxanika,diavitikoi ta patzaria me metro ktl

Έγραψε ο/η marina38thess / 11 Οκτωβρίου 2009 στις 6:55 μ.μ.

XERETE.YPASXO APO SPASTIKI KOLITIDA.EXO KANEI TA PANDA ALLA TIPOTA.PARAKALO AN EIPARXEI KAPIOS ME TO ANTISTIXO NOSO KE KSEREI KATI KALITERO AS MU PEI.PLLIZZ

 
Τελευταία άρθρα