fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

40 χρόνια Benetton

27 Σεπτεμβρίου 2006 | 10:35 π.μ.

...το μέλλον αρχίζει τώρα!

Στις 10 Οκτωβρίου, ο Όμιλος Benetton γιορτάζει τα 40 του χρόνια.  Μία εταιρία που έμαθε στους ανθρώπους όλου του πλανήτη τι σημαίνει ελευθερία στη μόδα, στη γνώμη, στον τρόπο ζωής.  Που έκανε τη μόδα διαχρονική και που γέμισε την καθημερινότητά μας με τα «Ενωμένα Χρώματά» της.

Η ιστορία της εταιρίας εξελίχθηκε κάπως έτσι:

1956 Ένα νέο ταλέντο οδήγησε στη δημιουργία της μάρκας Tres Jolie, που έφερε την επανάσταση στα πλεκτά και αργότερα γενικά στα ενδύματα. Η Giuliana Benetton σχεδιάζει την πρώτη της συλλογή πλεκτών, της οποίας το γαλλικό όνομα είναι φόρος τιμής στη γενέτειρα της μόδας, του στυλ και της πολυτέλειας.
1965  Δημιουργείται η εταιρία πλεκτών ενδυμάτων Magliere Benetton, η οποία παίρνει το όνομα των ιδρυτών της.
από 1965 έως 1967 Η εταιρία Magliere Benetton δημιουργεί τις συλλογές πλεκτών ρούχων Dorval για τον άνδρα και Lady Godiva για τη γυναίκα. Αυτό διαρκεί δύο χρόνια.
1965/1966 Στο όνομα της εταιρίας προστίθεται το σχήμα μίας βελονιάς, το οποίο αργότερα γίνεται το σήμα κατατεθέν της.
1971 Η λέξη magliere φεύγει από το όνομα της εταιρίας.
1971 Η παιδική συλλογή 012 αποκτάει δική της ταυτότητα.
από 1972 έως 1981 Μία νέα συλλογή νεανικών ενδυμάτων συμπληρώνει αυτή των πλεκτών.  Το όνομά της Jean’s West by Benetton.
Από 1989 έως 1991 Το όνομα Benetton γίνεται πλέον παγκοσμίως γνωστό.  Μία νέα casual συλλογή «Blue Family», με έμφαση στο ντένιμ, σχεδιάζεται ειδικά για νέους.
από 1991 έως 1996  Μία σειρά από διαφημιστικές εκστρατείες σε όλο τον κόσμο παρουσιάζει την ιδέα των United Colors και οδηγεί στη δημιουργία της νέας μάρκας. 
1996 Η τελική αλλαγή έρχεται από τον αρχιτέκτονα Massimo Vignelli.  Το λογότυπο παραμένει το ίδιο,  αλλάζει όμως η θέση του.
Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Benetton είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο είναι τα πολύχρωμα πουλόβερ της.  Από τα πρώτα ζακάρ της Giuliana, μέχρι τα σημερινά πλεκτά φτιαγμένα από μικρο-φίμπρα, η Benetton συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη φόρμα, τα σχέδια και την εκπληκτική εφαρμογή των πλεκτών της που δίνουν χρώμα και ψυχή στις ντουλάπες μας.

Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο όλοι οι άνθρωποι γνωρίζουν τη Benetton είναι οι προκλητικές διαφημιστικές της εκστρατείες.  Ο ιερέας που φιλιέται με την καλόγρια, το νεογέννητο μωρό με τον ομφάλιο λώρο, ο άνθρωπος που πεθαίνει από AIDS, η εκστρατεία με τους εθελοντές των Ενωμένων Εθνών και οι χιμπατζίδες που απειλούνται με εξαφάνιση είναι μερικές από τις εκστρατείες που μισήθηκαν ή αγαπήθηκαν με πάθος από το κοινό.

Για να γιορτάσει την 40η της επέτειο, η Benetton επιστρέφει στο Παρίσι, την πόλη που την καλωσόρισε το 1969 στο πρώτο της κατάστημα εκτός Ιταλίας, στη λεωφόρο Saint Germain.
Τον Οκτώβριο λοιπόν, το διάσημο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Centre Pompidou ανοίγει τις πόρτες του στη Benetton:
•     Στις 10 Οκτωβρίου θα παρουσιαστεί η συλλογή ρούχων της για Φθινόπωρο-Χειμώνα 2006-2007, μία συλλογή που αποτελείται κυρίως από πολύχρωμα πλεκτά ρούχα – σήμα κατατεθέν της εταιρίας.  1.500 καλεσμένοι από όλο τον κόσμο, άνθρωποι της μόδας, των τεχνών, διάσημοι και μη, θα απολαύσουν μία επίδειξη μόδας που θα αφηγείται την ιστορία της εταιρίας που εδώ και 40 χρόνια γιορτάζει την ελευθερία και τη δημοκρατία στην αισθητική και στο lifestyle.
•     Από τις 6 Οκτωβρίου και για ένα μήνα, το Centre Pompidou θα φιλοξενήσει έκθεση της Fabrica, το κέντρου έρευνας επικοινωνίας του Ομίλου – ουσιαστικά ένα πολυ-πολιτισμικό εργαστήρι δημιουργικότητας με νέους ως 25 χρονών από όλο τον κόσμο.  Η έκθεση της Fabrica με τίτλο Fabrica: les yeux ouverts (Fabrica: τα μάτια ανοιχτά), απεικονίζει το μέλλον και εξερευνά τους διαφορετικούς κόσμους που δημιουργούν τη βάση της ανθρώπινης ύπαρξης.

 

 

Return to category
 
Τελευταία άρθρα