fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

"Time Will Fly"

8 Οκτωβρίου 2007 | 01:37 π.μ.

Η φήμη της Emirates, ότι προηγείται της εποχής της, έχει εκλάβει μια νέα διάσταση, από τη  στιγμή όπου η διαχεόμενη στο Διαδίκτυο απεικόνιση ενός επιβάτη, απορροφημένου στο πρωτοποριακό εν πτήσει σύστημα ψυχαγωγίας της εταιρείας, κέρδισε το κορυφαίο βραβείο ψηφιακής διαφήμισης. 

Εξασφαλίζοντας το "Χρυσό" στην κατηγορία “Travel and Leisure”  κατά τη διάρκεια των Campaign Media Awards 2007 στο Λονδίνο, η αεροπορική εταιρεία απέδειξε, για άλλη μια φορά, την πρωτοκαθεδρία και τη δημιουργικότητά της στο Διαδίκτυο. Συνάντησε σκληρό ανταγωνισμό σε αυτήν την κατηγορία, από εταιρείες του διεθνoύς επιχειρηματικού κόσμου, οι οποίες δεν ανήκουν μόνο στη βιομηχανία των αεροπορικών εταιρειών. Η Emirates συναγωνίστηκε με το “βαρύ πυροβολικό” όπως η Google και η Lastminute.com, για να κερδίσει τελικά τις επευφημίες που συνοδέυουν τον νικητή.

Το δημιουργικό που βραβεύτηκε ήταν το "Time Will Fly" και αφορούσε στην προώθηση  του εν πτήση σύστηματος ψυχαγωγίας της Emirates, ice.

Οι πολυάριθμες διαφημίσεις εν είδη σύντομων βίντεο, οι οποίες συνδέονταν κατευθείαν με την ειδική ιστοσελίδα της καμπάνιας, φιλοξενήθηκαν στο www.timewillfly.com. Το site μετέδιδε ένα διασκεδαστικό και ταχεία προβαλλόμενο βίντεο, το οποίο παρουσίαζε έναν επιβάτη, γοητευμένο από τα 600 κανάλια με ταινίες, παιχνίδια και ραδιόφωνο. Επέτρεπε στους surfers να εξερευνήσουν το σύστημα ice και έδινε έμφαση στο γεγονός ότι με τόσο πλούσιο περιεχόμενο να επιλέξει  κάποιος εν πτήση, ο χρόνος πραγματικά “πετά”.

Η διαφημιστική καμπάνια έτρεξε από τον Μάιο του 2006 μέχρι τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους κατά μήκος των Ηνωμένων Πολιτειών, της Μέσης Ανατολής, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας και της Ασίας, και προκάλεσε 33 εκατομμύρια online συγκλονιστικές "εντυπώσεις". Τα ποσοστά ανταπόκρισης που κατεγράφησαν ήταν από 2 ή 8 φορές περισσότερα από το μέσο όρο στη βιομηχανία (ανάλογα με την περιοχή) - βασικός παράγοντας που οδήγησε στην κατάκτηση του βραβείου.

Ο κ. Mike Simon, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, της Emirates, δήλωσε σχετικά: «Αμφιβάλλω για το αν έχει υπάρξει άλλη περίπτωση όπου τόσοι πολλοί άνθρωποι έχουν εστιάσει την προσοχή τους στην εικόνα ενός επιβάτη που παρακολουθεί την εν πτήση τηλεοπτική οθόνη. Αλλά το ice της Emirates δεν αποτελεί ένα συνηθισμένο σύστημα ψυχαγωγίας, επομένως αυτή δεν είναι μια συνηθισμένη διαφήμιση. Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που η συγκεκριμένη online  διαφήμιση προσέλκυσε το ενδιαφερόμενο κοινό. Η κατάκτηση του "Χρυσού" στα Campaign awards αποτελεί το “κερασάκι στη τούρτα”».

Η καμπάνια "Time Will Fly" αναπτύχθηκε από κοινού από την ομάδα της Emirates' Corporate Communications και τη διαφημιστική εταιρεία για online προωθητικές ενέργειες, Lean Mean Fighting Machine, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Ανάμεσα στη λίστα των προεξεχόντων ιστοχώρων που φιλοξένησαν τη διαφήμιση συγκαταλέγονται οι ακόλουθοι: The Financial Times, Guardian, The Economist, AME Info, Forbes, ITP, MSN Arabia, Khaleej Times, Yahoo και Zawya.

 

Η Emirates φημίζεται για την ικανότητά της να αξιοποιεί τη δύναμη του Διαδικτύου, προκειμένου να κερδίσει να συνδεθεί με τους ταξιδιώτες της παγκοσμίως και να  καταστήσει ευκολότερη τη ζωή των πελατών της. Από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, προσφέρει σε όλους τους επιβάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν και να εξασφαλίσουν τη θέση καθίαματος που επιθυμούν, την ώρα της κράτησης εισιτηρίων, από την ιστοσελίδα της εταιρείας, www.emirates.com. Επέκτεινε παράλληλα την παροχή της υπηρεσίας, η οποία προηγουμένως απευθυνόταν μόνο στους επιβάτες της Πρώτης και της Επιχειρηματικής Θέσης, οι οποίοι επέλεγαν την on-line κράτηση εισιτηρίων.

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

"Time Will Fly"


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

 
Τελευταία άρθρα