fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

BMW Hydrogen 7

30 Ιανουαρίου 2007 | 05:59 μ.μ.

 

Το BMW Group γράφει ένα μοναδικό κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκίνησης: Λανσάροντας την BMW Hydrogen 7, η BMW παρουσιάζει το πρώτο υδρογονοκίνητο πολυτελές sedan στον κόσμο με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Επομένως το νέο μοντέλο σηματοδοτεί την είσοδο σε μία νέα εποχή βιώσιμης μετακίνησης.

Η BMW Hydrogen 7

.     Η BMW Hydrogen 7 είναι μία επαναστατική εξέλιξη στη BMW Σειρά 7 γενικότερα: Ο κινητήρας, η ανάρτηση και το αμάξωμα του νέου μοντέλου βασίζονται στη φιλοσοφία του αυτοκινήτου που γνωρίζουμε από τις BMW 760i και BMW 760Li Sedan. Παράλληλα, η BMW Hydrogen 7 διαθέτει δωδεκακύλινδρο κινητήρα καύσης ‘dual-mode’ που μπορεί να λειτουργεί με υδρογόνο και συμβατική βενζίνη.

.     Η μέγιστη ισχύς είναι 191 kW/260 hp, μέγιστη ροπή 390 Nm στις 4,300 rpm, επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 9.5 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 230 km/h (περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη).

 

Ο κινητήρας καύσης υδρογόνου

.     Η BMW Hydrogen 7 αντλεί ισχύ από ένα κινητήρα καύσης υδρογόνου και έχει περάσει από όλη τη διαδικασία προϊοντικής εξέλιξης, αντανακλώντας τη σταθερή στρατηγική του BMW Group στη χρήση του υδρογόνου ως ιδανική πηγή ενέργειας για το μέλλον αλλά και για το παρόν, καθώς αποδεικνύεται ήδη η καταλληλότητά της στην καθημερινότητά μας.

.     Το πρώτο στον κόσμο υδρογονοκίνητο πολυτελές sedan για καθημερινή χρήση, πρωτοποριακό μοντέλο της BMW Σειράς 7 βασισμένο στην BMW 760Li, ορόσημο στην επίτευξη ενός νέου προτύπου αυτοκίνησης, απαλλαγμένης από ρύπους και με πλήρη βιωσιμότητα.

 

.     Πλήρης ενσωμάτωση της τεχνολογίας υδρογόνου στη διαδικασία μαζικής παραγωγής (προϊοντικής εξέλιξης), δυναμική συμπεριφορά και οδηγική ποιότητα BMW, πλούσια γκάμα πολυτελούς εξοπλισμού άνεσης, παραγωγή παράλληλη με των Σειρών BMW 7, 6, και 5 στο Εργοστάσιο της BMW, στο Dingolfing.
.     Δωδεκακύλινδρος κινητήρας καύσης ‘dual-mode’ για μεγάλη αυτονομία και έξοχη δυναμική λειτουργία, βασισμένος στον δωδεκακύλινδρο βενζινοκινητήρα 6.0-λίτρων τεχνολογίας VALVETRONIC της BMW Σειράς 7.- Ο κινητήρας καύσης dual-mode αποδεικνύει με εντυπωσιακό τρόπο τις έξοχες ικανότητες των μηχανικών του BMW Group. Χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση ή αλλαγή στην οδική συμπεριφορά, ο πρωτοποριακός V12 αλλάζει από υδρογονοκίνηση σε βενζινοκίνηση. Αυτό γίνεται εφικτό μέσω τεχνολογίας ελέγχου κινητήρα υψηλής ακρίβειας, η οποία διασφαλίζει εφάμιλλο επίπεδο ισχύος και επιδόσεων και στα δύο προγράμματα λειτουργίας, παρά τα διαφορετικά χαρακτηριστικά καύσης των καυσίμων.

 

.     Άμεσος ψεκασμός καυσίμου στο πρόγραμμα βενζίνης, εξωτερικός σχηματισμός μίγματος με ψεκασμό στην πολλαπλή εισαγωγής στο πρόγραμμα υδρογόνου, ίδια κινητήρια ισχύς και στα δύο προγράμματα λειτουργίας, ομαλή και αξιόπιστη αλλαγή χωρίς χρονική καθυστέρηση από το ένα πρόγραμμα λειτουργίας στο άλλο, ευέλικτη διαχείριση κινητήρα με VALVETRONIC και double-VANOS, πρωτοποριακά μπεκ σαν βασική τεχνολογία της υδρογονοκίνησης.
.     Ρεζερβουάρ υδρογόνου που χωράει περίπου 8 κιλά υγρού υδρογόνου, ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 74 λίτρων, το υγρό υδρογόνο παρέχει ενέργεια κίνησης για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και υψηλή καθημερινή χρηστικότητα, αυτονομία με υδρογόνο πάνω από 200 χλμ. και επιπλέον 500 χλμ. με βενζίνη.

 

η  διαδικασία ανεφοδιασμού

.     Ο κινητήρας εκπέμπει σχεδόν μόνον ατμό στο πρόγραμμα υδρογόνου, πρακτική λύση για ταχεία μείωση των εκπομπών CO2 και μεταστροφή σε ενέργεια κίνησης ανεξάρτητης των ορυκτών καυσίμων, δείχνει το δρόμο της μελλοντικής εξέλιξης.
.     Πρωτοποριακή υπερμόνωση εν κενώ για το ρεζερβουάρ υδρογόνου, το υγρό υδρογόνο παραμένει σταθερά και για πολύ καιρό σε θερμοκρασία – 253 °Κελσίου, το ίδιο αποτέλεσμα μόνωσης με ένα στρώμα styrofoam πάχους 17 μέτρων.
.     Απλή, καθαρή και ακίνδυνη διαδικασία ανεφοδιασμού, με το στόμιο του ρεζερβουάρ να συνδέεται στο σωλήνα πλήρωσης υγρού υδρογόνου όπως μία συμβατική αντλία καυσίμου. Αντλία και στόμιο ασφαλίζουν απλά και με ασφάλεια, ενώ ελέγχεται αυτόματα από το σύστημα.
.     Το ψηλό καπό αποτελεί στοιχείο διαφοροποίησης της BMW Hydrogen 7, και παραπέμπει στον ψηλότερο κινητήρα που έχει τροποποιημένες διαστάσεις λόγω των μπεκ υδρογόνου και του συνδυασμού πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFP), με βελτιστοποιημένο βάρος και βελτιωμένη συμπεριφορά σε μία σύγκρουση, και των ατσάλινων στοιχείων του αμαξώματος.

.     Τροποποιήσεις μέσα στο αυτοκίνητο: τα πίσω καθίσματα έχουν μετατοπιστεί 115 mm πιο μπροστά συγκριτικά με την αντίστοιχη διάταξη της BMW 760Li λόγω της διάταξης του ρεζερβουάρ υδρογόνου και κατά 25 mm πιο πίσω συγκριτικά με της BMW 760i.

τα πίσω καθίσματα έχουν μετατοπιστεί

η κεντρική κονσόλα

.     Η κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη σταθερά στα πίσω καθίσματα, ενώ υπάρχουν τέσσερα καθίσματα και ειδικές ενδείξεις λειτουργιών του υδρογόνου στο cockpit.
.     Ανεξάρτητο, ολοκληρωμένο πιστοποιητικό ασφαλείας, επιτυχής ολοκλήρωση του εκτενούς προγράμματος δοκιμών που διεξήχθη από τον Οργανισμό Τεχνικού Ελέγχου Νότιας Γερμανίας - South German Technical Inspection Authority (TάV South Germany), σύστημα ελέγχου βασισμένο σε αισθητήρες που λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κινητήρα, εξαρτήματα υδρογόνου με πολλαπλές δικλείδες ασφάλειας.

 

 το στόμιο του ρεζερβουάρ

.     Πλαίσιο και ανάρτηση με άξονα δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων integral-IV πίσω, BMW AdaptiveDrive με σταθεροποίηση κλίσεων αμαξώματος με προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες, τηλεμετρικό Σύστημα Ελέγχου Πίεσης Ελαστικών - TPC Tyre Pressure Control.
.     Πρωτοποριακό σύστημα τηλεδιάγνωσης, άμεσος διάλογος με οδηγό/χρήστη οχήματος.

.     Το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής που βασίζεται σε δεκαετίες εμπειρίας της BMW στη δοκιμή του υδρογόνου ως τεχνολογία κίνησης, στην εξέλιξη και έρευνα των κινητήρων υδρογόνου από τη δεκαετία του 1980.

 

BMW Hydrogen 7

.     Προώθηση πανεθνικής υποδομής παροχής υδρογόνου από το
BMW Group σε στενή συνεργασία με την Clean Energy Partnership Berlin, η BMW Hydrogen 7 σαν υδρογονοκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής για καθημερινή χρήση, που δίνει νέα ώθηση στην εξέλιξη και επέκταση ενός ολοκληρωμένου, πανεθνικού δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού.
 

 

Return to category
 
Τελευταία άρθρα