fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Όταν η ομορφιά συναντά την ουσία.

5 Φεβρουαρίου 2007 | 11:26 π.μ.


Fiat Bravo

 

     Το νέο Fiat Bravo είναι η τέλεια ισορροπία μεταξύ ομορφιάς και ουσίας, άλλο ένα βήμα προς την προϊοντική αναβάθμιση της γκάμας της Fiat. Αυτή η εξαιρετική περίοδος των αλλαγών σηματοδοτείται από το νέο λογότυπο, με το οποίο η Fiat αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του μέλλοντος, χωρίς φυσικά να ξεχνάει την τεράστια ιστορική της διαδρομή.

Το νέο λογότυπο συνδυάζει αρμονικά την ιστορική εξέλιξη της μάρκας με στοιχεία από το μέλλον που θέλει να έχει. Ιστορική ταυτότητα και εξαιρετικά μοντέρνες τεχνολογικές επιλογές, περηφάνια για το παρελθόν και δυναμική για το καινοτόμο μέλλον: πάνω σε αυτές τις αξίες στηρίχτηκε το νέο Fiat Bravo στη διάρκεια της εξέλιξής του, ένα όμορφο ιταλικό χάτσμπακ, ευέλικτο, διασκεδαστικό στην οδήγηση με υψηλή ποιότητα κατασκευής και πλήρως ανταγωνιστικό, χάρη στην τέλεια ισορροπία μεταξύ εξοπλισμού και τιμής.

Το νέο Fiat Bravo ακολουθεί πιστά τους αισθητικούς κανόνες που διέπουν το ιταλικό στυλ. Σχεδιάστηκε για να δίνει στους καταναλωτές την έξοχη αίσθηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, «παντρεμένα» με μια ενθουσιώδη σπορτίφ οδήγηση, που όλος ο κόσμος περιμένει από ένα ιταλικό αυτοκίνητο.

 

Το νέο Fiat Bravo

     Αυθεντική ιταλική ομορφιά
Σχεδιασμένο από το Fiat Style Centre, το αυτοκίνητο γίνεται ελκυστικό με τις αρμονικές γραμμές του, που επιβεβαιώνει την αποφασιστικότητα της Fiat να δημιουργήσει ένα νέο «οικογενειακό look» για τη μάρκα, που ξεκίνησε από το Grande Punto, χρησιμοποιώντας στιλιστικά στοιχεία από την ένδοξη ιστορία της Fiat χωρίς, από την άλλη, να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις: αυθεντική ομορφιά με λίγα λόγια. Τόσο το εμπρόσθιο τμήμα με τα φωτιστικά σώματα και τη σπορ γρίλια με το νέο λογότυπο, αλλά και το χρώμα που επελέγη για την καμπάνια της παρουσίασης, γνωστό ως Maranello Red, το οποίο είναι ένας καθαρός φόρος τιμής για το κορυφαίο δείγμα της ιταλικής αυτοκινητικής υπεροχής: τη Ferrari.

Το νέο Fiat Bravo γεννήθηκε μέσα από αυτήν την κουλτούρα και την στιλιστική κληρονομιά σαν ένα πεντάθυρο σεντάν με απαλές, επιθετικές γραμμές, που παραμένει ταυτόχρονα συμπαγές σε διαστάσεις. Έχει μήκος  434 εκατοστά, πλάτος 179 εκατοστά και ύψος 149 εκατοστά, με μεταξόνιο 260 εκατοστών και έναν κορυφαίο για την κατηγορία του χώρο αποσκευών, που φτάνει σε χωρητικότητα τα 400 λίτρα.

 


Το Bravo φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά σε θέματα ποιότητας, άνεσης, λειτουργικότητας και εργονομίας στο εσωτερικό. Η ποιότητα των υλικών και ο χρωματικός συνδυασμός τους, η συμπαγής κατασκευή, η προσοχή στη λεπτομέρεια και η κορυφαία συναρμογή, όλα αντιπροσωπεύουν τα νέα κορυφαία ποιοτικά στάνταρ που θέτει η Fiat για κάθε μοντέλο.


     Καινοτομία, αξιοπιστία και ποιότητα
Ουσία επίσης σημαίνει επιδόσεις, ασφάλεια και τεχνολογία. Η παρουσίαση του νέου Fiat Bravo είναι μια ευκαιρία να αναδειχτούν και οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες της οικογένειας T-JET (120 και 150 ίπποι από τον 1.4 Turbo), οι οποίοι συνδυάζουν οικονομία καυσίμου, χαμηλά επίπεδα ρύπων και εξαίρετη δύναμη (θα παρουσιαστούν λίγο αργότερα από την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου). Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώνεται από τους γνωστούς common rail τουρμποντίζελ Multijet (από 1,9 λίτρα αποδίδουν 120 ο 8βάλβιδος και 150 ίππους ο 16βάλβιδος) και τον 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων, που αποδίδει 90 ίππους.

 

Σύντομα, λοιπόν, μετά την παρουσίαση του νέου Bravo, θα παρουσιαστούν οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες, γνωστοί ως T-JET, που χαρακτηρίζονται από εξαιρετική δύναμη, άμεση απόκριση στο πάτημα του «γκαζιού», χαμηλή κατανάλωση, δομική απλότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Ο νέος 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας 1,4 λίτρων θα είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις: η πρώτη είναι πιο σπορτίφ, αποδίδοντας 150 ίππους στις 5500 στροφές, ενώ η δεύτερη έκδοση είναι πιο «τουριστική», και αποδίδει 120 ίππους στις 5000 στροφές. Και οι δυο αποδίδουν μέγιστη ροπή 21 Kgm (στις 2000 στροφές στην έκδοση των 150 ίππων και στις 1750 στροφές στην έκδοση των 120 ίππων), αλλά στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα των 150 ίππων η ροπή μπορεί να φτάσει και στα 23,4 Kgm στις 3000 στροφές με το πάτημα ένα «μπουτόν» στο ταμπλό (στην έκδοση SPORT των 150 ίππων).


Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός, απαιτώντας λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων, για ένα διασκεδαστικό, άνετο οδηγικό στιλ, αλλά θα ανταποκριθεί δυναμικά όταν ο οδηγός πατήσει το πόδι του στο πάτωμα. Αυτή είναι η επίδραση της μικρής αδράνειας του τούρμπο, που επιτρέπει στον κινητήρα να αποδίδει κορυφαία δύναμη χωρίς καμιά είδους υστέρηση, που είναι γνωστή σε αυτού του είδους τους κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά σπορτίφ και συνδυάζεται με μεγάλη οικονομία καυσίμου.

Η εκπληκτική αξιοπιστία των κινητήρων είναι εγγυημένη από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που οδηγήθηκαν τα πρωτότυπα κατά τη διάρκεια της εξέλιξής τους και από τις χιλιάδες ώρες στατικών και δυναμικών τεστ. Το πρώτο προγραμματισμένο σέρβις συντήρησης είναι στα 30.000 χλμ., και κανένα άλλο ενδιάμεσο σέρβις δεν είναι απαραίτητο.

Ανάλογα με τον κινητήρα, επίσης, το Bravo θα εξοπλίζεται και με το αντίστοιχο κιβώτιο ταχυτήτων:
o Με 6 σχέσεις για τον 1.4 16v των 90 ίππων
o Με 5 σχέσεις για τον 1.9 Multijet 8v
o Με 6 σχέσεις για τον 1.9 Multijet 16v

Η άνεση προσδιορίζεται και από το απολύτως ακριβές τιμόνι και τον εξαιρετικό έλεγχο στο δρόμο, καθώς και από την επιλογή δυο δοκιμασμένων συστημάτων ανάρτησης: ανεξάρτητο σύστημα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.

 
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο της Fiat στην κατηγορία C, τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 20 εκ., ενώ οι τροποποιήσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης και η νέα αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, σε συνδυασμό με την ακαμψία του αμαξώματος, που είναι κορυφαία για την κατηγορία, εξασφαλίζουν εξαιρετική οδική συμπεριφορά και σταθερότητα στο δρόμο.

Ταυτόχρονα, και παρά τα αυξημένα μετατρόχια, η γεωμετρία της ανάρτησης και η σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης επέτρεψαν τη συγκράτηση της διαμέτρου του κύκλου στροφής του αυτοκινήτου στα 10,5 μέτρα (11 μ. ανάμεσα σε τοίχους), τιμή επίσης κορυφαία για την κατηγορία.

Το Fiat Bravo σχεδιάστηκε για να επιτύχει κορυφαία αποτελέσματα στα τεστ παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στην πληθώρα αερόσακων (τουλάχιστον 7) και στις ζώνες τριών σημείων με προεντατήρες που διαθέτει. Το νέο μοντέλο έχει εξοπλιστεί με την καλύτερη σύγχρονη τεχνολογία για την παθητική ασφάλεια, για τη λειτουργία των αερόσακων, τις μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις. Το Bravo έχει σχεδιαστεί για να κρατάει ασφαλείς τόσο τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες του και γι' αυτό έχει περάσει με επιτυχία εκατοντάδες crash-test.

 Άλλη μια όψη της ασφάλειας είναι και η προστασία πεζών, για την οποία υπήρξε πρόνοια ήδη από τη φάση της σχεδίασης του αυτοκινήτου. Οι γραμμές του αμαξώματος είναι ομαλές και «στρογγυλεμένες» και δεν υπάρχουν αιχμηρές ακμές που θα μπορούσαν να τραυματίσουν τους πεζούς. Τα πιο σκληρά τμήματα του κινητήρα απέχουν αρκετά από το καπό, επιτρέποντάς του να απορροφήσει την ενέργεια από ένα πιθανό χτύπημα του κεφαλιού ενός πεζού πάνω σ' αυτό.

Κομψότητα με σπορτίφ υποσχέσεις

Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί επίσης και τα τελειότερα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλεια, όπως το ABS με EBD, το ιδιαίτερα εξελιγμένο ESP με το Hill Holder και το ASR.

Το Fiat Bravo, όμως, ενσωματώνει και όλες τις δυνατότητες που δίνει η σημερινή τεχνολογία, φροντίζοντας για την άνεση των επιβαινόντων, τομέας ιδιαίτερης σημασίας για τη Fiat. Έτσι, στο νέο αυτοκίνητο ο επιβάτης θα ενθουσιαστεί με το σύστημα 'Blue&Me', το διζωνικό σύστημα κλιματισμού, την επιλογή ανάμεσα σε δύο Hi-Fi συστήματα, την πανοραμική γυάλινη οροφή που ανοίγει, το Cruise Control, τους αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος ή τον αισθητήρα πίεσης των ελαστικών, που εξασφαλίζει την έγκαιρη ειδοποίηση σε περίπτωση απώλειας αέρα.

 

 αξιοπιστία και ευρυχωρία στο εσωτερικό

     Ελκυστικότητα coupe ευρυχωρία σεντάν
Το Bravo είναι ένα αυτοκίνητο που θα ενθουσιάσει με το 5θυρο αμάξωμα και τους χώρους που προσφέρει στο εσωτερικό του, οι οποίοι είναι αντίστοιχοι ενός σεντάν,. Επιπλέον, οι σπορτίφ γραμμές του εγγυώνται τη στιβαρή εικόνα του και προδίδουν τη δυναμική του και την ισχυρή προσωπικότητά του. Η τελευταία αποδεικνύεται και από το εμπρός τελείωμά του, που μοιάζει με αυτό ενός μικρού GT. Τα πίσω φωτιστικά σώματα φέρνουν στο νου τα αντίστοιχα του προηγούμενου Bravo, μια δουλειά επίσης της Magneti Marelli - Automotive Lighting. Η κομψότητα που αναδεικνύεται από τις γραμμές του δένει αρμονικά με τις σπορτίφ υποσχέσεις τους.


Κι αν το Fiat Bravo κομίζει ένα νέο σπορτίφ στιλ εξωτερικά, το εσωτερικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική ποιότητα και την εκπληκτική προσήλωση στη λεπτομέρεια, χαρίζοντας την αίσθηση της εξαιρετικής αξιοπιστίας και ευρυχωρίας. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα του Bravo αξίζουν ειδικής μνείας. Σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή άνεση σε όλους τους επιβάτες, σε συνεργασία με τους καλύτερους ειδικούς.

 

Ο πίνακας οργάνων (παραγωγής Magneti Marelli)


Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην σχεδίαση του πίνακα οργάνων (παραγωγής Magneti Marelli) και του ταμπλό, ώστε να διαθέτουν ξεχωριστή αισθητική και ποιότητα, ενώ και οι χρωματικοί συνδυασμοί συνάδουν απόλυτα με τη γενικότερη αισθητική του εσωτερικού. Το βράδυ ο φωτισμός είναι πορτοκαλί, για να επιτρέπει την πιο εύκολη ανάγνωση από τον οδηγό.

     Εργονομία και ευρυχωρία
Το Fiat Bravo είναι φιλικό και πρακτικό, και υπόσχεται ξεκούραστα και άνετα ταξίδια. Τα εργονομικά κριτήρια τέθηκαν υπόψη των μηχανικών εξέλιξης από την αρχή της διαδικασίας, ώστε το Bravo να επιτυγχάνει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα άνεσης κι εργονομίας: εσωτερικοί χώροι, ευρυχωρία, προσβασιμότητα, ορατότητα, χώρος αποσκευών και ευκολία χειρισμών.

 

Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κορυφαία και είναι πολύ πιο σημαντικά σήμερα, αφού περνάμε περισσότερο χρόνο μέσα στο αυτοκίνητό μας και η άνεση και η εργονομία κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Στο νέο Bravo τα εργαστήρια μέτρησαν κορυφαία αποτελέσματα στον παράγοντα NVH (Noise-Vibration-Harshness), αποδεικνύοντας την εξαιρετική ησυχία και την απουσία κραδασμών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τέλος, το εσωτερικό σύνολο πλαισιώνουν οι πολλαπλοί διαθέσιμοι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων, που βρίσκονται κυριολεκτικά παντού και καλύπτουν τις ανάγκες όλων των επιβατών και δημιουργώντας τις ιδανικότερες συνθήκες ταξιδιού για τους επιβάτες.

KINHTHPAΣ

MJET 1.9 16V 150 bhp

Χωρητικότητα (κ.εκ.)

1910

Κύλινδροι/διάταξη

4 εν σειρά

Iσχύς (ίπποι)

150

Σ.α.λ.

2000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Γόνατα MacPherson

Πίσω

Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Δίσκοι

ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

 

Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm)

4336x1792x1498

Μεταξόνιο (mm)

2600

Βάρος (kg)

1360

Χώρος αποσκευών (dm3)

400

   

Return to category
 
Τελευταία άρθρα