fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

H Hyundai στο Σαλόνι της Γενεύης.

27 Φεβρουαρίου 2007 | 06:30 μ.μ.

Το νέο Ευρωπαϊκής σχεδίασης μικρομεσαίο 5-θυρο με την κωδική ονομασία «FD», η νέα ονοματολογία των μοντέλων Hyundai και το πρωτότυπο crossover HED 4 κατασκευασμένο από πρωτοποριακά υλικά που επιτρέπουν την εξοικονόμηση καυσίμου και ενισχύουν την ασφάλεια των πεζών, αποτελούν τα τρία σημαντικότερα θέματα που θα παρουσιασθούν στην Συνέντευξη Τύπου της Hyundai στα πλαίσια της Διεθνούς ‘Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης (8 – 18 Μαρτίου 2007).

Με το FD η Hyundai εισαγάγει ένα νέο προϊόν, το οποίο έχει όλα τα κύρια χαρακτηριστικά της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Η εκλεπτυσμένη δυναμική του,  η λιτή κομψή του σχεδίαση, το ευρύχωρο εσωτερικό και ο εύκολα προσβάσιμος χώρος αποσκευών αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του FD συνθέτοντας ένα γενναιόδωρο σύνολο άνεσης και ασφάλειας. Το νέο μοντέλο διαθέτει μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων αποτελούμενη από τρεις βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες που συνδυάζονται με μηχανικό αλλά και αυτόματο κιβώτιο προκειμένου να ικανοποιήσουν κάθε οδηγητική προτίμηση.

Η σχεδίαση του FD αποτελεί συνέχεια του πρωτότυπου Arnejs υιοθετώντας τις κυματοειδείς σμιλευμένες γραμμές του. Οι καθαρά τονισμένες πλαϊνές γραμμές ενοποιούν τις κλασικές αναλογίες του μοντέλου αναδεικνύοντας το δυναμικό προφίλ και το μακρύ του μεταξόνιο.  Η σμιλευμένη πίσω όψη δημιουργείται από ένα συνδυασμό καμπυλοειδών γραμμών επιμηκύνοντας το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου και αναδεικνύοντας τις καμπύλες του εμπρός μέρους και την πλαϊνή του σχεδίαση. Σύμφωνα με τον Tomas Berk – Διευθυντή του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σχεδίασης της Hyundai: “Το FD διαθέτει μια δυναμική και σπορ σχεδίαση, αν και έχει κρατήσει τον κομψό και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του πρωτότυπου Arnejs”.

 

Η Hyundai έχει προγραμματίσει τη διάθεση του μοντέλου στην Ευρωπαϊκή αγορά για το καλοκαίρι του 2007. Αρχικά θα διατίθεται στην 5-θυρη έκδοση ενώ στη συνέχεια θα προστεθεί και η έκδοση station-wagon.  Με το FD, aνοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την Hyundai στην Ευρώπη αφού είναι το πρώτο προϊόν της εταιρίας κατασκευασμένο αποκλειστικά για την Ευρωπαϊκή κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων.

Παράλληλα με το FD, η Hyundai θα παρουσιάσει μια νέα  ονοματολογία για τα μοντέλα της, η οποία θα συνδυάζει τη χρήση γραμμάτων & αριθμών. Μέχρι σήμερα η επιλογή των ονομάτων βασιζόταν στις αξίες που διέκριναν κάθε μοντέλο ξεχωριστά, τώρα η Hyundai υιοθετεί μια ομοιογενή προσέγγιση στην ονοματολογία των μοντέλων της. Η νέα ονοματολογία θα αναδείξει τον τεχνολογικό προσανατολισμό της HMC, συνδέοντας την στενά με την υπόσχεση της εταιρείας προς τους πελάτες της,  για : « Ποιότητα, Αυτοπεποίθηση και Έμπνευση ».

 

Επιπλέον, θα παρουσιασθεί μία εξελιγμένη σχεδιαστική μελέτη ενός crossover οχήματος (CUV) με την κωδική ονομασία «HED 4».  Oι σχεδιαστές της Hyundai σε συνεργασία με την GE Plastics είχαν την σχεδιαστική ελευθερία να δημιουργήσουν σύνθετα τρισδιάστατα σχήματα, τα οποία δεν θα μπορούσαν να είχαν κατασκευαστεί με συμβατικές μεθόδους παραγωγής και «παραδοσιακά» υλικά, όπως μέταλλο και γυαλί.

Η χρήση της σύγχρονης τεχνολογία ενίσχυσης πολυμερών υλικών με ανόργανες ύλες θεωρείται πολύ ακριβή και σύνθετη διαδικασία για να χρησιμοποιηθεί ευρέως σε άλλους τομείς εκτός από  της αεροναυπηγικής και των μηχανοκίνητων σπορ. Το crossover μοντέλο της Hyundai αποτελεί μια απτή απόδειξη ότι αυτό δεν ισχύει.

Η επίστρωση του παρμπρίζ του HED 4 με GE Lexan™ (πρόκειται για μια ενισχυμένη πολυμερή ανθρακούχο ένωση) και η διευρυμένη χρήση των πολυκαρβουνικών υλικών επίστρωσης γυαλιού της GE, εξασφαλίζουν μείωση βάρους μέχρι και 50% σε σχέση με το κοινό γυαλί ενώ παράλληλα επιτρέπουν τη δημιουργία πιο πρωτότυπων σχημάτων. Η παραπάνω επίστρωση γυαλιού διαθέτει την πρωτοποριακή τεχνολογία Exatec™, η οποία επιθέτει μια λεπτή προστατευτική επίστρωση γυαλιού επάνω στο Lexan™  για να ενισχύσει την προστασία του οχήματος από χτυπήματα και διαβρώσεις. Το ίδιο υλικό GE Lexan™  έχει χρησιμοποιηθεί και στο πλαϊνό τμήμα του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση τέτοιων τεχνολογικά εξελιγμένων εφαρμογών αυξάνει την αντοχή του οχήματος σε περίπτωση πρόσκρουσης και ενισχύει την ασφάλεια των επιβατών αλλά και των πεζών, η οποία αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Hyundai λόγω του υψηλού ποσοστού πωλήσεων SUV’s στην Ευρώπη.

 

Το σύστημα ασφαλείας Elastic Front™ του HED 4, περικλείει το εμπρόσθιο άκρο του αυτοκινήτου και αποτελεί την πρώτη εφαρμογή για την προστασία των πεζών σε ένα όχημα crossover. Κάτω από την φουτουριστική σχεδίαση το HED 4 έχει ενσωματωθεί ένα σύστημα τριών πλαισίων με εγγενή χαρακτηριστικά απορρόφησης ενέργειας. Τα μέρη του αμαξώματος έχουν σχεδιαστεί για να δουλεύουν σε συνδυασμό με το παραπάνω σύστημα ενέργειας στο κάτω μέρος του αμαξώματος, προκειμένου να διαχειρίζονται και να διαχέουν την ενέργεια μιας πρόσκρουσης του οχήματος σε πεζό. Το υλικό Elastic Front™ έχει κατασκευαστεί για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των δοκιμών EEVC WG17 Phase2, Euro NCAP, and JNCA και σήμερα υπόκειται σε εκτενείς ελέγχους προκειμένου να για την τελική έγκριση.

Η συνέντευξη τύπου της Hyundai θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 6 Μαρτίου 2007 στις 17.00 στο περίπτερο της εταιρείας (Hall 6).

 

Return to category
 
Τελευταία άρθρα