fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Hyundai “GENESIS”

29 Μαρτίου 2007 | 12:21 μ.μ.

 

Η Hyundai Motor Company θα παρουσιάσει για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο το πρωτότυπο με την ονομασία «Genesis» στις 4 Απριλίου 2007 κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου στα πλαίσια της Διεθνούς ‘Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Το πρωτότυπο αυτό προαναγγέλλει την αρχιτεκτονική & σχεδιαστική γραμμή ενός πολυτελούς σπορ 4-θυρου οχήματος με κίνηση στους πίσω τροχούς, στοιχεία που θα ενσωματωθούν στην γκάμα των μοντέλων Hyundai το 2008.

 

«Το πρωτότυπο Genesis επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων Hyundai σε επίπεδο επιδόσεων, σχεδιασμού και συνολικής προοπτικής» τόνισε ο Steve Wilhite Διευθυντής Λειτουργιών της Hyundai Motor America. «Όταν θα κυκλοφορήσει το 2008 θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Hyundai απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους και το Genesis είναι έτοιμο για αυτήν την πρόκληση» πρόσθεσε ο  Steve Wilhite.
To Genesis διαθέτει μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, στην οποία η κίνηση παρέχεται στον πίσω άξονα, σηματοδοτώντας την επιθυμία της μάρκας να απευθύνεται σε οδηγούς που επιθυμούν την δυναμική οδήγηση. Επίσης είναι εφοδιασμένο με τον πρόσφατα εξελιγμένο κινητήρα Hyundai  Tau DOHC 32-βάλβιδο V8. Το πρωτότυπο μοντέλο Genesis σηματοδοτεί την έναρξη των υψηλού επιπέδου επιδόσεων για τη Hyundai.

“Με το Genesis υλοποιείται η επιθυμία της Hyundai να διαθέτει παγκοσμίου επιπέδου προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μοντέλων» τόνισε ο John Krafcik, Αντιπρόεδρος του τμήματος Ανάπτυξης Προϊόντων & Στρατηγικού Σχεδιασμού της Hyundai Motor America”.  “Με το Genesis έχουμε μια μοναδική προϊοντική τοποθέτηση – ολοκαίνουργιο όχημα, εξαιρετικές δυνατότητες,  πισωκίνητη πλατφόρμα, υψηλές επιδόσεις και πολυτελή προοδευτικό σχεδιασμό – με αρχική τιμή περίπου στα 30.000 $.

Νέα πισωκίνητη αρχιτεκτονική – πρώτη φορά στις ΗΠΑ
Το Genesis χαρακτηρίζεται από τη νέα αρχιτεκτονική που η κίνηση παρέχεται στον πίσω άξονα και εφαρμόζεται για πρώτη φορά στις ΗΠΑ σε ένα μοντέλο Hyundai. Η κίνηση στους πίσω τροχούς παρέχει κατανομή ισχύος στον εμπρός και πίσω άξονα προς 53:47 (εμπρός/πίσω) προσφέροντας βέλτιστο οδηγητικό έλεγχο καθώς επίσης και εκλεπτυσμένα οδηγητικά χαρακτηριστικά. Ο εξελιγμένος οδηγητικός έλεγχος και οι επιδόσεις του συστήματος διεύθυνσης του Genesis ελέγχονται αποτελεσματικότερα από την πιο σημαντική νέα τεχνολογία ασφάλειας, το ESP (Electronic Stability Control), που η Hyundai διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό όλων των δημοφιλών της μοντέλων, φθάνοντας το 2007 το 70% του όγκου πωλήσεών της να διαθέτει ESP στον βασικό του εξοπλισμό. Το ESP έχει τη δυνατότητα να αναλύει αδιάκοπα την ταχύτητα του αυτοκινήτου, τις ενδείξεις του τιμονιού, τη θέση του γκαζιού, το ποσοστό πλευρικής ολίσθησης του οχήματος καθώς και πολλών άλλων παραγόντων.

Ένας μικροεπεξεργαστής καθορίζει εάν το όχημα αρχίζει να υποστρέφει ή να υπερστρέφει και μπορεί να φρενάρει κατάλληλα και να μειώσει την ισχύ του κινητήρα, ώστε να κρατηθεί ασφαλές το όχημα στην πορεία του.
Χρησιμοποιώντας εξαιρετικά υλικά κατασκευασμένα από εντατό χάλυβα σε ζωτικής σημασίας σημεία του αμαξώματος παρέχεται στο Genesis 12 – 14% μεγαλύτερη ακαμψία στρέψης από την BMW 5-series και την Mercedes-Benz E-Class.  Αυτό το άκαμπτο, ελαφρύτερο και μεγαλύτερο αμάξωμα βάζει εξαιρετικά θεμέλια για δυναμικά χαρακτηριστικά παγκοσμίου κλάσης και χαμηλότερο επίπεδο θορύβων στο εσωτερικό του οχήματος.

 

 

Σύστημα Μετάδοσης του κινητήρα TAU V-8


Ένας επιπλέον παράγοντας υψηλών επιδόσεων για το πρωτότυπο Genesis είναι η προσθήκη του ολοκαίνουργιου κινητήρα Tau V-8 4,6 λίτρων που συνεργάζεται άριστα με το ZF 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο διαθέτει χειροκίνητη επιλογή SHIFTRONIC ? και περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό. Ο κινητήρας Tau έχει ισχύ μεγαλύτερη των 300 ίππων με σκοπό να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των καταναλωτών που εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στις επιδόσεις του οχήματος. Ο συνδυασμός αυτός του συστήματος μετάδοσης θα επιτρέψει στο Genesis τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6”. Ο κινητήρας Tau έχει κατασκευαστεί με ευελιξία για το μέλλον. Πιθανή μελλοντική παραλλαγή του κινητήρα Tau μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερο εκτόπισμα, επιλογές εισαγωγής και άλλες τεχνολογικές βελτιώσεις.

 

 

 Καινοτόμος & Εξελιγμένη Σπορ Ανάρτηση


Το Genesis διαθέτει μια σχεδίαση ανάρτησης που βρίσκεται ανάμεσα στις πιο εξελιγμένες και εκλεπτυσμένες ανεξαρτήτως χώρας κατασκευής & τιμής. Η εμπρός ανάρτηση των πέντε (5) συνδέσμων διαθέτοντας υψηλούς και χαμηλούς βραχίονες συνδέει τους εμπρός τροχούς με το αμάξωμα. Η επιδέξια αυτή διάταξη δημιουργεί έναν πραγματικά μεγάλο βελονοειδή άξονα, που βελτιώνει τις αντιδράσεις του οχήματος. Η ακριβής διάταξη των πέντε (5) ανεξάρτητων συνδέσμων της πίσω ανάρτησης είναι εξίσου εξελιγμένη επιτρέποντας εξαιρετικού επιπέδου επιδέξια οδήγηση.

Οι δυνατότητες που προσφέρει η εξελιγμένη εμπρός & πίσω ανάρτηση βελτιστοποιούν τις επιλογές του οδηγού προσαρμόζοντας την οδηγητική αίσθηση στα χαρακτηριστικά και τις επιθυμίες του.

 

Μοντέρνα Σχεδίαση


Η σχεδίαση του Genesis αποτελεί μια προοδευτική εκδοχή του μοντέρνου σπορ 4-θυρου πισωκίνητου οχήματος.  Οι δυναμικές ικανότητες του Genesis συνδυάζονται αρμονικά με τις δυνατές σμιλευμένες γραμμές του αμαξώματος ενοποιώντας τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες, τα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και τα εξελιγμένα φωτιστικά σώματα προσφέροντας ένα άρτια κατασκευασμένο, εξαιρετικής σχεδιαστικής αισθητικής όχημα.

 

                         Ασφάλεια


Διατηρώντας την επιθυμία της Hyundai για διάθεση οχημάτων με υψηλού επιπέδου τεχνολογία ασφάλειας, το πρωτότυπο Genesis επιδεικνύει παγκοσμίου επιπέδου γνωρίσματα ενεργητικής & παθητικής ασφάλειας στην πρόληψη ατυχημάτων αυξάνοντας το επίπεδο ασφάλειας των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Το Genesis συνεχίζει την παράδοση της Hyundai που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό των οχημάτων της στοιχεία τεχνολογίας ενεργητικής ασφάλειας όπως το ESP με TCS, 8 αερόσακους και ενεργητικά προσκέφαλα.

Το πρωτότυπο Genesis ανικητοποιείται από ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος και στους 4 τροχούς με υποβοηθούμενα φρένα και ηλεκτρονική κατανομή πέδησης (EBD). Οι 12,6 ιντσών εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι διαθέτουν μονό πιστόνι με κινητό μεταλλικό πλαίσιο στήριξης καθώς επίσης μονό πιστόνι διαθέτουν και οι 12,4 ιντσών πίσω δίσκοι του οχήματος.

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Hyundai “GENESIS”


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

Έγραψε ο/η IAPONAS / 25 Ιανουαρίου 2008 στις 10:12 π.μ.

PISTEUW APO OMORFIA ANOTERO KAI APO BMW.

Έγραψε ο/η ΔΟΚ / 29 Ιανουαρίου 2008 στις 12:06 π.μ.

ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΙΑ 7SERIES ΒΜW, ΕΝΏ ΤΟ SURFACE ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΘΥΜΙΖΕΙ ΜΙΑ S- CLASS MERCEDES.

ΕΡΩΤΗΣΗΣ:
Σε ποια ιστοδελίδα, μπορώ να βρω τιμές για όλα τα μοντέλα του συγκεκριμένου αυτοκινητου;

Έγραψε ο/η τακα ευθημιου / 3 Φεβρουαρίου 2008 στις 4:23 μ.μ.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΔΕΙ ΠΙΟ ΩΡΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΔΗΚΑ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΒΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΗΔΟΣΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΑΣΤΕΣ

 
Τελευταία άρθρα