fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Η νέα BMW M3

30 Ιουλίου 2007 | 08:55 π.μ.

Μετατρέποντας το Δυναμικό Πάθος σε Έξοχες Επιδόσεις

Έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών της με άριστα αποτελέσματα, το νέο σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH είναι έτοιμο και περιμένει να πάρει την pole position. Πραγματικά, χάρη στην υποδειγματική ισχύ, τις επιδόσεις και τη δυναμική της, η νέα BMW M3 υπόσχεται μοναδικές, γνήσιες οδηγικές απολαύσεις υψηλών αξιώσεων.
Ο νέος V8 κινητήρας 309 kW/420 hp προσφέρει πλούσια αποθέματα ισχύος και επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες. Και η αισθητική του νέου αυτοκινήτου προδίδει την έξοχη υπεροχή της BMW M. 

Στην ‘καρδιά’ της πιο πρόσφατης BMW M3 χτυπά ο οκτακύλινδρος κινητήρας που - και μόνο λόγω υψηλόστροφης φιλοσοφίας - κουβαλά το DNA του κινητήρα της F1 με τον οποία αγωνίζεται σήμερα η BMW Sauber F1 Team.
Υιοθετώντας αυτή την φιλοσοφία που αποτελεί γνώρισμα όλων των κινητήριων μονάδων της BMW M, ο νέος V8 αποδίδει μέγιστη ισχύ  309 kW/420 hp από κυβισμό ακριβώς 3,999 cc. Άλλοι, εξίσου εντυπωσιακοί παράγοντες είναι η μέγιστη ροπή των 400 Nm και οι μέγιστες στροφές των 8, 400 rpm.


Νέα τεχνολογία και σχεδίαση.

Στη γκάμα μοντέλων BMW M GmbH, η BMW M3 ήταν ανέκαθεν αυτό το πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο που δικαιώνει απόλυτα την αγωνιστική κληρονομιά του. Πραγματικά, αυτό ήδη ίσχυε για την πρώτη BMW M3 που λανσαρίστηκε το 1986 και συνεχίστηκε με τις δύο επόμενες γενιές του μοντέλου. Και τώρα, αυτή η κυριαρχία γίνεται ακόμα πιο φανερή στη BMW M3 του 2007.

Αν και η εξέλιξη της πιο πρόσφατης γενιάς της BMW M3 βασίστηκε στη νέα BMW M3 Coupι, το νέο μοντέλο υψηλών επιδόσεων διαφέρει από το ‘απλό’  coupι τόσο σε εμφάνιση όσο και σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Εκτός από τη μοναδική σχεδίαση του αυτοκινήτου καθώς και την τεχνολογία κινητήρα, μετάδοσης και ανάρτησης που στόχευε εξ αρχής στις ανώτερες επιδόσεις, η τεχνολογία ελαφρού βάρους ήταν Νο 1 προτεραιότητα στους μηχανικούς της BMW M. Και το γεγονός ότι αυτός ο στόχος εξέλιξης υλοποιήθηκε με απόλυτη συνέπεια, σε ότι αφορά την έξυπνη μηχανολογία ελαφρού βάρους, επιβεβαιώνεται από την αναλογία ισχύος/βάρους του αυτοκινήτου, μόλις 3.8 kg ανά ίππο.
Το χαμηλό βάρος είναι αποτέλεσμα του ότι η νέα BMW M3 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στην κατηγορία του με οροφή κατασκευασμένη από πλαστικό, ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFP). Και συνολικά, η νέα BMW M3, με εξαίρεση μόνο λίγα εξαρτήματα, είναι πραγματικά μία εντελώς νέα πρόταση μηχανολογικά και σχεδιαστικά, αντανακλώντας την επιτυχημένη παράδοση της BMW M GmbH.

Το εσωτερικό: 


Σχεδιάζοντας το εσωτερικό, οι ειδικοί της BMW M GmbH κατάφεραν να προσφέρουν στους επιβάτες μέγιστη οδηγική απόλαυση σε ένα περιβάλλον ειδικά προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες και επιθυμίες τους. Αυτό ισχύει κυρίως για τον οδηγό, καθώς όλα τα χειριστήρια και τα όργανα που έχουν άμεση σχέση με μία δυναμική οδηγική εμπειρία έχουν προσαρμοστεί στις έξοχες επιδόσεις της BMW M3 ή ανασχεδιαστεί εξ αρχής, όπου αυτό ήταν εφικτό.
Διπλά στρογγυλά όργανα με λευκό φωτισμό και κόκκινες βελόνες, δερμάτινο τιμόνι M και μία κεντρική κονσόλα νέας σχεδίασης, χαρακτηρίζουν το cockpit της νέας BMW M3. Το διακοσμητικό εισόδου με το χαρακτηριστικό έμβλημα M, το υποπόδιο για το αριστερό πόδι του οδηγού από βουρτσισμένο μέταλλο, η ειδική σχεδίαση και το χρώμα των εσωτερικών πάνελ των θυρών, καθώς και τα υψηλής ποιότητας προηγμένα υλικά αποκλειστικά για BMW M όπως δέρμα και ένθετα από ανθρακονήματα ή αλουμίνιο, όλα υπογραμμίζουν την υπεροχή και τη μοναδική θέση της νέας BMW M3.

Ο πρώτος οκτακύλινδρος κινητήρας όλων των εποχών σε BMW M3.


Μετά από 15 ένδοξα χρόνια στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η 6-κύλινδρη σε σειρά μονάδα που έχει εγκωμιαστεί κατ’ επανάληψη σαν ‘Κινητήρας της Χρονιάς’ στις δύο προηγούμενες γενιές μοντέλου της BMW M3 παραχωρεί τώρα τη θέση της σε έναν πραγματικά άξιο διάδοχο: Η νέα BMW M3 κυκλοφορεί τώρα για πρώτη φορά με 8-κύλινδρη κινητήρια μονάδα. Και οι προδιαγραφές αυτού του νέου κινητήρα υψηλών επιδόσεων αποδεικνύουν σαφώς την ικανότητα και εμπειρία των ειδικών εξέλιξης κινητήρων της BMW M GmbH που έχουν αποκτηθεί μετά από πολλές αγωνιστικές επιτυχίες: Με κυβισμό 3,999 cc, ο νέος V8 αποδίδει μέγιστη ισχύ 309 kW/420 hp, και μέγιστη ροπή 400 Nm στις 3, 900 rpm. Ίσως ακόμα πιο αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι περίπου το 85% της μέγιστης ροπής του κινητήρα παραμένει διαθέσιμο σε μια πολύ ευρεία κλίμακα στροφών της τάξης των 6, 500 rpm.

Παραγωγή εξαρτημάτων με τεχνογνωσία από τη Formula 1.

Το μπλοκ του κινητήρα που υιοθετεί ο νέος 8-κύλινδρος κινητήρας προέρχεται από το χυτήριο ελαφρού κράματος της BMW στο Landshut κοντά στο Μόναχο, όπου κατασκευάζονται επίσης τα μπλοκ των κορυφαίων αγωνιστικών εργαλείων με τα οποία συμμετέχει η BMW Sauber στην F1.

Νέα διαχείριση κινητήρα και Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης - Brake Energy Regeneration.

Η ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα V8 που συντονίζει όλες τις λειτουργίες του κινητήρα με βέλτιστη απόδοση και ακρίβεια, αποτελεί περαιτέρω εξέλιξη. Εξάλλου, η μονάδα ελέγχου είναι υπεύθυνη για όλες τις ειδικές λειτουργίες Μ του συμπλέκτη, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης και των φρένων. Τέλος, εκτελεί μία μεγάλη ποικιλία ηλεκτρονικών διαγνωστικών λειτουργιών, καθώς και άλλες λειτουργίες ελέγχου, π.χ., σχετικές με διάφορες περιφερειακές μονάδες του κινητήρα.

Αλουμινένια ανάρτηση για κορυφαία οδηγική απόλαυση


Κατανέμοντας ομαλά και αποδοτικά τις δυνάμεις διεύθυνσης και κίνησης στον εμπρός και πίσω άξονα, το πλαίσιο και η ανάρτηση της νέας BMW M3 αποτελεί την ιδανική βάση για έξοχες δυναμικές επιδόσεις και οδηγικά χαρακτηριστικά. Το πλαίσιο της νέας BMW M3 έχει δημιουργηθεί εξ αρχής, με γνώμονα τη σημαντική αύξηση κινητήριας ισχύς και την εξοικονόμηση βάρους.

Εμπρός τμήμα σχεδιασμένο για μέγιστη εισαγωγή αέρα.

Η σπορ σχεδίαση του αμαξώματος προδίδει τα πλούσια αποθέματα ισχύος. 
Το εξωτερικό της νέας BMW M3 σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε εξ αρχής για να χαρίσει στο αυτοκίνητο μία πραγματικά μοναδική, σπορ εμφάνιση. Εφαρμόζοντας την Αρχή ‘η σχεδίαση ακολουθεί τη λειτουργία’, οι σχεδιαστές της BMW M GmbH, κατάφεραν να συνδυάσουν άριστα την κορυφαία τεχνολογία, αφενός, με τη γνήσια σπορ σχεδίαση, αφετέρου.
Αντανακλώντας αυτή την καθαρή αισθητική, το καπό του κινητήρα που κατασκευάζεται από αλουμίνιο φέρει ένα εντυπωσιακό ‘φούσκωμα’ ακριβώς στη μέση.

Διακριτική αεροτομή και πίσω διαχύτης για βέλτιστη αεροδυναμική.

Παρατηρώντας την από πίσω, η νέα BMW M3 διαθέτει ισχυρές αναλογίες. Ταυτόχρονα, στο πίσω τμήμα, συνεχίζεται η αισθητική του εμπρός τμήματος, με την πλαϊνή γραμμή να κινείται ομαλά προς τα κάτω, και τα πίσω φτερά να εκτείνονται σε ένα κοίλο πάνελ, υπογραμμίζοντας τη φιλοσοφία της πίσω κίνησης και προβάλλοντας οπτικά την ανώτερη δυναμική του αυτοκινήτου.

Οροφή από ανθρακονήματα υψηλής τεχνολογίας: χαμηλό βάρος, ξεχωριστή αισθητική.


Τα ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται με επιτυχία στην F1, σαν ένα εξαιρετικά άκαμπτο, αλλά παρόλα αυτά πολύ ελαφρύ υλικό. Άρα, επόμενο ήταν, οι υπεύθυνοι σχεδιαστές και μηχανικοί για τη νέα BMW M3 να χρησιμοποιήσουν αυτό το υλικό που αρχικά είχε εφαρμογή στην αεροδιαστημική, προκειμένου να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους της νέας BMW M3 – πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFP) χρησιμοποιείται εκεί που μετράει περισσότερο, στην εξωτερική επιφάνεια του αυτοκινήτου, εξοικονομώντας περίπου 5 kg. Με τέτοια οικονομία βάρους στο υψηλότερο σημείο του αμαξώματος, η επίδραση στη δυναμική συμπεριφορά είναι ασφαλώς πολύ θετική.

Ειδικές αποχρώσεις αμαξώματος M προσθέτουν ένα ακόμα τόνο αποκλειστικότητας.

Η νέα BMW M3 διατίθεται με δυνατότητα επιλογής από 4 μεταλλικές αποχρώσεις Μ, που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην αλληλεπίδραση των επιφανειών του αμαξώματος, των καμπύλων και των αναλογιών του αυτοκινήτου. Σαν φως που τρεμοσβήνει, το Melbourne Red, για παράδειγμα, συνδυάζει μοναδική στιλπνότητα και βάθος. Το Jerez Black, από την άλλη πλευρά, πετυχαίνει την απόχρωση της μπλε πέρλας για ένα μοναδικό, απαράμιλλα ελκυστικό αποτέλεσμα. Το Powerful Interlagos Blue, από την άλλη, ενσωματώνει κόκκινες αποχρώσεις για έναν πολύ ελκυστικό συνδυασμό μπλε και μωβ από διάφορες γωνίες.
Η τέταρτη πρόταση που είναι ήδη γνωστή από τις BMW M5 και BMW M6 είναι η Silverstone, μία φωτεινή ασημί απόχρωση με ελαφριά μπλε πινελιά.
Επιπλέον, η νέα BMW M3 διατίθεται στις Alpine White και Black καθώς και στις μεταλλικές Sparkling Graphite και Space Grey, ενώ όλες οι αποχρώσεις του αμαξώματος υπογραμμίζουν είτε τον τεχνικό και σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου ή την ανώτερη και κομψή εμφάνιση.

Ένα ακόμα τυπικό χαρακτηριστικό BMW M: στροφόμετρο με μεταβλητές ζώνες προειδοποίησης.

Το εξωτερικό, συμβολίζει με εντυπωσιακό τρόπο τις έξοχες επιδόσεις και τις σπορ αρετές της νέας BMW M3. Το εσωτερικό, από την άλλη, συμπληρώνει αυτή την ανώτερη αίσθηση, επιδιώκοντας να προσφέρει στον οδηγό μία απαράμιλλη οδηγική εμπειρία και σε όλους τους άλλους επιβάτες ένα όμορφο περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. 

Πλούσια γκάμα εξοπλισμού εξατομίκευσης για το εσωτερικό

Η νέα BMW M3 διατίθεται σε τρεις αποκλειστικές εκδόσεις εξοπλισμού και ταπετσαριών που διαφέρουν σημαντικά από την ‘απλή’ BMW Σειρά 3  Coupι ως προς τα υλικά, τα χρώματα και το φινίρισμα. Η σπορ, ‘βασική’ ταπετσαρία είναι ένας συνδυασμός υφάσματος και δέρματος με την ονομασία “Speed”. Η νέα σκούρα δερμάτινη ταπετσαρία Novillo διατίθεται προαιρετικά, προσφέροντας μία ιδιαίτερα λεία και βελούδινη επιφάνεια σε κομψό και σπορ στυλ. Εκτός από την κλασική Μαύρη, η δερμάτινη ταπετσαρία  Novillo διατίθεται επίσης σε αποχρώσεις Palladium Silver, Bamboo Beige, και Fox Red.
Προαιρετικά, η δερμάτινη Novillo μπορεί να επεκταθεί στο κάτω τμήμα του ταμπλό, στο κάλυμμα του ντουλαπιού και στα πλαϊνά καλύμματα της κεντρικής κονσόλας.
Τέσσερις αποκλειστικές διακοσμητικές λωρίδες που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό κάτω από την Οθόνη Ελέγχου και τον πίνακα οργάνων, αποτελούν περαιτέρω επιλογές για την εξατομίκευση της νέας BMW M3. Η ‘βασική έκδοση’ διατίθεται σε Titanium Shadow, ενώ διατίθενται προαιρετικά τα ένθετα σε Aluminium Shadow, ειδικό δέρμα με εμφάνιση ανθρακονημάτων, ξύλο υψηλής ποιότητας με ελκυστικά επιφανειακά ‘νερά’ και ξύλο από πλατάνι σε Ανθρακί. Σε κάθε περίπτωση, η διακοσμητική λωρίδα προσφέρει στο εσωτερικό της νέας BMW M3 τη δική της, πολύ ξεχωριστή πινελιά, προβάλλοντας το στοιχείο της σύγχρονης υψηλής τεχνολογίας ή αυτό της σπορ κομψότητας.

 

 

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

Η νέα BMW M3


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

 
Τελευταία άρθρα