fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

το νέο MINI στο model year 2008

1 Νοεμβρίου 2007 | 10:27 π.μ.

Αυξημένη οδηγική απόλαυση, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου: το νέο MINI στο model year 2008.
Από τον Αύγουστο του 2007, όλα τα μοντέλα MINI hatchback προσφέρονται στάνταρ με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων– μέγιστη απόδοση για το νέο MINI Cooper D: 3.9 lit. / 100 km, 104 grams CO2 / km.  

Το νέο MINI ξεπερνά ακόμα και τον εαυτό του. Με μία σειρά μέτρων τα οποία στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, το μοναδικό premium μικρό αυτοκίνητο στον κόσμο ενισχύει την πρωτοκαθεδρία του στον τομέα της απόδοσης με το MY 2008. Από τον Αύγουστο του 2007, όλα τα μοντέλα (πλην του Cabrio) του νέου MINI φέρουν στο βασικό τους εξοπλισμό περιφερειακά συστήματα κινητήρα υψηλής τεχνολογίας, που επιτρέπουν χαμηλότερη κατανάλωση και ταυτόχρονα αυξάνουν την οδηγική απόλαυση. Το πακέτο μέτρων με το όνομα MINIMALiSM περιλαμβάνει Brake Energy Regeneration (Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης), Λειτουργία Auto Start-Stop και Gear Shift Indicator (Ένδειξη Αλλαγής Ταχύτητας) και διασφαλίζει για τα MINI Cooper S και MINI Cooper καθώς και τα MINI One και MINI Cooper D μία απαράμιλλη σχέση μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και κατανάλωσης καυσίμου στις αντίστοιχες κατηγορίες ισχύος. Απόλυτος ηγέτης στον τομέα της απόδοσης είναι το MINI Cooper D: με τετρακύλινδρο κινητήρα diesel 80 kW/110 bhp έχει επίπεδο κατανάλωσης μόλις 3.9 lit. /100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, με εκπομπές CO2 μόλις 104 grams / km – εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο γι’ αυτή την κατηγορία ιπποδύναμης. Παρά την αυξημένη απόδοση όλων των εκδόσεων του νέου MINI, οι τιμές αγοράς παραμένουν στα τρέχοντα επίπεδα.

 

Η επιτάχυνση γίνεται γνήσια απόλαυση – ενώ το φρενάρισμα παράγει ισχύ για το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου.
Ένα άριστο παράδειγμα έξυπνου συνδυασμού πρόσθετης οδηγικής απόλαυσης και μειωμένης κατανάλωσης είναι το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας Μέσω Πέδησης - Brake Energy Regeneration, που θα αποτελεί στάνταρ χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων του νέου MINI. Ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης ενέργειας διασφαλίζει ότι η κινητήρια ισχύς μετατρέπεται πρωτίστως σε επιτάχυνση και ότι η ηλεκτρική ενέργεια για τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου παράγεται μόνον όταν το όχημα ρολάρει ή φρενάρει. Για να επιτευχθεί αυτό, η γεννήτρια αποσυνδέεται αυτόματα όταν ο κινητήρας βρίσκεται υπό φορτίο. Η ισχύς που σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα πήγαινε προς τη μπαταρία για αποθήκευση, τώρα είναι διαθέσιμη για ακόμα πιο δυναμική επιτάχυνση. Ωστόσο, η παροχή ηλεκτρικής ισχύος του αυτοκινήτου διατηρείται πλήρως: Μόλις το MINI αλλάζει σε φάση ρολαρίσματος ή φρεναρίσματος, η γεννήτρια ενεργοποιείται εκ νέου.
Το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας παρακολουθείται συνεχώς από ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Οι ειδικές φάσεις ανάκτησης ενέργειας, μία καθορισμένη ελάχιστη στάθμη φόρτισης και η χρήση της νέας τεχνολογίας AGM (Absorbent Glass Mat) εγγυώνται μέγιστη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Το Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας Μέσω Πέδησης οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης και των επιπέδων εκπομπών ρύπων στο νέο MINI, ανεξάρτητα από το οδηγικό στυλ.

 

Λειτουργία Auto Start-Stop: ‘τέρμα’ το ρελαντί.
Σε όλα τα μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο του νέου MINI, οι φάσεις του ρελαντί θα καταργηθούν σχεδόν πλήρως στο μέλλον. Με τη νέα Λειτουργία Auto Start-Stop, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα όταν το αυτοκίνητο σταματά σε μία διασταύρωση, για παράδειγμα, μόλις ο επιλογέας μετακινηθεί στο νεκρό και ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το συμπλέκτη. Για την επανεκκίνηση του κινητήρα αρκεί το πάτημα του συμπλέκτη από τον οδηγό. Τότε ο κινητήρας ξεκινά άμεσα, χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η Λειτουργία Auto Start-Stop επιτρέπει μία πολύ πιο αποδοτική χρήση καυσίμου, κυρίως σε συνθήκες πόλης. Σε κάθε ενδιάμεση στάση, η κατανάλωση ενέργειας και οι εκπομπές ρύπων μπορούν πολύ απλά να μειώνονται στο μηδέν. Κατά συνέπεια, η περιττή κατανάλωση καυσίμου στη φάση του ρελαντί ανήκει στο

παρελθόν. Η Λειτουργία Auto Start-Stop είναι σε αναμονή κάθε φορά που ξεκινά ο κινητήρας. Το σύστημα ενεργοποιείται μόλις το λάδι του κινητήρα έχει φτάσει στην απαιτούμενη θερμοκρασία λειτουργίας. Υπό ορισμένες συνθήκες, για λόγους ασφάλειας και άνεσης, ο κινητήρας δεν σβήνει. Χάρη στη μόνιμη παρακολούθηση της λειτουργικής κατάστασης του οχήματος και των καιρικών συνθηκών, το έξυπνο σύστημα ελέγχου μπορεί να αναγνωρίζει καταστάσεις στις οποίες η λειτουργία του κινητήρα προσφέρει πλεονεκτήματα. Αυτό ισχύει για την περίπτωση που η μπαταρία βρίσκεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο φόρτισης καθώς και σε εξωτερικές θερμοκρασίες που είναι πολύ υψηλές (πάνω από 30 βαθμούς Κελσίου) ή πολύ χαμηλές (κάτω από 3 βαθμούς Κελσίου). Επιπλέον, ο κινητήρας παραμένει σε λειτουργία σε σύντομες ενδιάμεσες στάσεις, αν η θερμοκρασία εσωτερικού δεν έχει φτάσει ακόμα στο επίπεδο που έχει επιλεγεί στο σύστημα κλιματισμού ή όταν απαιτείται θερμότητα για το ξεπάγωμα ή το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ. Το σύστημα μπορεί επίσης να κάνει διαχωρισμό μεταξύ σύντομων στάσεων και του τέλους ενός ταξιδιού: δεν γίνεται αυτόματη επανεκκίνηση αν η αγκράφα της ζώνης ασφαλείας, η πόρτα του οδηγού ή το καπό του κινητήρα είναι ανοιχτά με τον κινητήρα σβηστό. Επιπλέον, η Λειτουργία Auto Start-Stop μπορεί να απενεργοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή από τον οδηγό με το πάτημα ενός μπουτόν.

 

Πάντα με την κατάλληλη σχέση: Ένδειξη Αλλαγής Ταχύτητας.
Χάρη στην Ένδειξη Αλλαγής Ταχύτητας (Gear Shift Indicator) – ένα ακόμα στοιχείο του βασικού εξοπλισμού – ο οδηγός ενός MINI με μηχανικό κιβώτιο μπορεί πάντα να διατηρεί ένα οικονομικό στυλ οδήγησης. Το σύστημα διαχείρισης κινητήρα αναλύει συνεχώς τις στροφές του κινητήρα, την κατάσταση του δρόμου και τη θέση του πεντάλ του γκαζιού και με βάση αυτά τα δεδομένα, υπολογίζει τη βέλτιστη σχέση για οικονομική οδήγηση. Μόλις μία αλλαγή ταχύτητας κρίνεται κατάλληλη από αυτή την άποψη, το σχετικό σύμβολο-βέλος εμφανίζεται στην οθόνη του cockpit κάτω από το στροφόμετρο. Η ιδανική σχέση εμφανίζεται επίσης σαν αριθμός.
Η Ένδειξη Αλλαγής Ταχύτητας (Gear Shift Indicator) μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί μέσω του μενού του υπολογιστή ταξιδιού. Το σύστημα λαμβάνει επίσης υπόψη του το τρέχον οδηγικό στυλ, για παράδειγμα, έντονους ελιγμούς επιτάχυνσης.

MINI Cooper S: κορυφαίες επιδόσεις με ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.
Η αυξημένη απόδοση των κινητήρων του, αναβαθμίζει το προφίλ του νέου MINI σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής μας. Το MINI συμβολίζει την αυτοπεποίθηση, με μία σχεδίαση που είναι συναρπαστική και ταυτόχρονα αξιαγάπητη. Ενσαρκώνει την αίσθηση της απόλυτης ποιότητας και συνδυάζει τη γενική αποδοχή και απήχηση με ένα επίπεδο μεγαλύτερης περιβαλλοντικής συμβατότητας. Ο συνδυασμός οδηγικής απόλαυσης και οικονομίας του MINI είναι υποδειγματικός – όχι μόνο στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων – και ισχύει για όλες τις εκδόσεις κινητήρων.

 

Κορυφαία απόδοση επιτυγχάνεται από το νέο MINI Cooper S. Αυτό αντλεί ισχύ από έναν 4-κύλινδρο 1.6 κινητήρα με υπερσυμπιεστή Twin Scroll και άμεσο ψεκασμό βενζίνης. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 128 kW/175 bhp και παράγει τη μέγιστη ροπή των 240 Nm μεταξύ 1 600 και 5 000 rpm – ενώ μία λειτουργία στιγμιαίας υπερπλήρωσης (overboost ) του επιτρέπει ακόμα και μία στιγμιαία αύξηση στα 260 Nm. Η τελική ταχύτητα είναι 225 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7.1 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου του MINI Cooper S στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 6.2 lit. / 100 km (πριν: 6.9 lit. / 100 km) και το επίπεδο εκπομπών CO2 είναι μόλις 149 grams / km (πριν: 164 g/km) – οι τιμές αυτές καταδεικνύουν σαφώς πώς η προηγμένη τεχνολογία κινητήρων μπορεί να συνδυάζει την οικονομία με τις κορυφαίες επιδόσεις.

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis feugiat. Donec eget massa. Etiam commodo ongue nibh. Donec eu tellus. Cras vel nunc auctor nibh congue vehicula. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Maecenas scelerisque, est at gravida tincidunt, ipsum velit viverra arcu, eget semper justo leo mattis nisl. Curabitur vel lectus vel ante dignissim congue. Curabitur sed augue. Morbi neque. Nullam vitae elit ac est facilisis bibendum. Donec cursus nonummy nisi. In ultricies, justo vitae gravida tempor, mi massa fermentum justo, nec fringilla leo orci a tortor. Nunc ullamcorper magna cursus ligula. Aenean venenatis ultricies orci. Integer tortor. Sed suscipit, turpis sed nonummy ullamcorper, odio sapien tempus ante, vitae lobortis ipsum turpis vel dolor. Pellentesque accumsan porta libero. Morbi sit amet lectus. Nunc tempor luctus arcu.

 

MINI Cooper: αυξημένη οδηγική απόλαυση, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
Ο 4-κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας του νέου MINI Cooper έχει κυβισμό 1.6 λίτρων και παράγει 88 kW/120 bhp. Η μέγιστη ροπή του των 160 Nm είναι διαθέσιμη από τις 4 250 rpm. Ο έλεγχος των βαλβίδων εισαγωγής, εμπνευσμένος από τη μοναδική τεχνολογία VALVETRONIC του BMW Group, είναι πλήρως μεταβλητός. Η βύθιση και ο χρονισμός των βαλβίδων ελέγχονται ηλεκτρονικά και σε συνεχώς μεταβαλλόμενες τιμές σύμφωνα με τις απαιτήσεις ισχύος. Αυτό το πρωτοποριακό σύστημα ελέγχου βαλβίδων όχι μόνον επιτυγχάνει άμεση απόκριση και εξαιρετικά ομαλή και αθόρυβη λειτουργία, αλλά διασφαλίζει και ένα χαμηλό επίπεδο κατανάλωσης και βελτιστοποιημένο έλεγχο καυσαερίων. Το MINI Cooper επιταχύνει από 0 στα 100 km σε 9.1 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα  203 km/h. Με μέση κατανάλωση μόλις 5.4 lit. / 100 km (πριν: 5.8 lit. /

100 km) στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, και επίπεδο CO2 που έχει μειωθεί στα 129 grams / km (πριν: 139 g/km), το MINI Cooper καθιερώνει ακόμα υψηλότερο πρότυπο για αποδοτική οδηγική απόλαυση το model year 2008.

MINI One: η βάση για βιώσιμη οδηγική απόλαυση.
Το νέο MINI One αποτελεί το πρώτο βήμα στον ελκυστικό κόσμο του MINI. Ενσαρκώνει τη γοητεία του μοναδικού premium μικρού αυτοκινήτου με ιδιαίτερα οικονομικό τρόπο. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας των 1.4 λίτρων έχει τα ίδια high-tech εξαρτήματα που χαρίζουν στο MINI Cooper εντυπωσιακή ιπποδύναμη και οικονομική κατανάλωση. Με ισχύ 70 kW/95 bhp και μέγιστη ροπή 140 Nm στις     4 000 rpm, το MINI One επιτυγχάνει σπορ επιδόσεις. Χρειάζεται μόνο 10.9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h και η τελική του ταχύτητα είναι 185 km/h. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τα επίπεδα εκπομπών ρύπων έχουν βελτιστοποιηθεί περαιτέρω. Το MINI One του model year 2008 καταναλώνει 5.3 lit. / 100 km (πριν: 5.7 lit. /100 km) και έχει εκπομπές CO2 128 grams / km (πριν: 138 g/km).

 

MINI Cooper D: οικονομικό, καθαρό και με υψηλότερη ροπή από ποτέ.
Το νέο MINI Cooper D αποδεικνύει περίτρανα τις έξοχες δυνατότητες των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Η 4-κύλινδρη μονάδα των 1.6 λίτρων έχει άμεσο ψεκασμό common rail και υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας που διασφαλίζει ένα άριστα προσαρμοσμένο επίπεδο παραγωγής ισχύος σε όλες τις στροφές του κινητήρα. Η απόδοση ισχύος του νέου – λόγω αλουμινένιας δομής – ελαφρού βάρους πετρελαιοκινητήρα είναι 80 kW/110 bhp, και έχει μέγιστη ροπή 240 Nm που είναι διαθέσιμη μεταξύ 1 750 και 2 000 rpm. Μία λειτουργία στιγμιαίας υπερπλήρωσης (overboost ) επιτρέπει την αύξηση ροπής στα 260 Nm.
Το MINI Cooper D προσφέρει εντυπωσιακή ελκτική ισχύ και σπορ επιδόσεις: σε 9.9 δευτερόλεπτα επιταχύνει στα 100 km/h, και η τελική ταχύτητά του φτάνει στα 195 km/h. Παρά τις υψηλές επιδόσεις, η κατανάλωση καυσίμου και τα επίπεδα εκπομπών ρύπων του νέου MINI Cooper D είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά. Η μέση κατανάλωση καυσίμου που βασίζεται στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 3.9 lit. / 100 km (πριν: 4.4 lit. / 100 km) και οι εκπομπές CO2 είναι 104 grams / km (πριν:

118 g/km) – και τα δύο καθιερώνουν νέα πρότυπα. Ποτέ πριν ένα MINI δεν ήταν τόσο οικονομικό και με τόσο χαμηλές εκπομπές ρύπων – και ποτέ πριν η υψηλή οδηγική απόλαυση δεν συνδυαζόταν με τόσο χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Με μέγιστη αυτονομία 1025 χιλιομέτρων, το MINI Cooper D ενέχει επίσης και αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Νέα στοιχεία εξοπλισμού για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική άνεση και δυνατότητες.
Ένα στοιχείο που προσφέρει αυξημένη οδηγική άνεση στο νέο MINI του MY 2008 είναι το τροποποιημένο Cruise Control, που δείχνει την επιλεγμένη ταχύτητα ψηφιακά στο cockpit. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την επιθυμητή σχέση, η οποία στη συνέχεια διατηρείται αυτόματα, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά της διαδρομής. Και μετά τα MINI Cooper S, MINI Cooper και MINI One, το MINI Cooper D θα διατίθεται επίσης με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το Model Year 2008. Για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες ψυχαγωγίας μέσα στο αυτοκίνητο, στο νέο MINI διατίθεται προαιρετικά από τον Αύγουστο του 2007 με συνδεσιμότητα Bluetooth και μία θύρα USB για την ενσωμάτωση εξωτερικών πηγών ήχου. Αυτή επιτρέπει τη σύνδεση μέσων αποθήκευσης με USB και MP3 players όπως Apple iPod στο σύστημα ψυχαγωγίας του MINI. Η πρόσβαση στην επιλογή μουσικής (π.χ. ανά συνθέτη, άλμπουμ κ.λπ.) γίνεται μέσω των χειριστηρίων του ηχοσυστήματος. Επίσης κινητά τηλέφωνα μπορούν να συνδέονται ασύρματα μέσω Bluetooth. Ένα πρόσθετο οπτικό χαρακτηριστικό στο πολυδιάστατο πρόγραμμα εξοπλισμού προσφέρεται από την αποκλειστική βαφή White Silver metallic που διατίθεται για το MINI Convertible Sidewalk.

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

το νέο MINI στο model year 2008


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

 
Τελευταία άρθρα