fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Ο Νάσος Ζαρκαλής Διευθύνων Σύμβουλος της WIND

3 Δεκεμβρίου 2009 | 09:40 π.μ.

Η WIND Ελλάς ανακοινώνει σήμερα ότι από την 1η Δεκεμβρίου 2009, ο κ. Νάσος Ζαρκαλής αναλαμβάνει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, διαδεχόμενος τον κ. Emad Barsoum.

Ο κ. Emad Barsoum συνέβαλλε ουσιαστικά στην αναδιάρθρωση της εταιρείας καθώς και στην διαδικασία συγχώνευσης με την Tellas ΑΕ. Έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία τη θητεία του στην WIND Ελλάς, ο κ. Barsoum θα συνεχίσει την επαγγελματική του καριέρα αναλαμβάνοντας μια νέα ηγετική θέση.

Ο κ. Νάσος Ζαρκαλής ήρθε στην εταιρεία στις αρχές Σεπτεμβρίου, ως Chief Operating Officer & Αναπληρωτής CEO, έχοντας συνολικά 17 έτη εμπειρίας, δέκα εκ των οποίων στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών. Η τελευταία θέση που κατείχε πριν αναλάβει καθήκοντα στην WIND Ελλάς ήταν αυτή του Διευθύνοντος Συμβούλου στην Hellas Online (HOL).

Αναφερόμενος στη νέα ηγετική δομή της εταιρείας και τις προοπτικές της WIND Ελλάς, ο κ. Naguib Sawiris, Executive Chairman της Weather Investments, δήλωσε: «Η τεχνογνωσία του Νάσου, η εμπειρία και οι ηγετικές του ικανότητες, αποτελούν εγγύηση, ότι μαζί με την υπόλοιπη Ομάδα Διοίκησης θα οδηγήσουν επιτυχώς την WIND Ελλάς στο επόμενο βήμα, μετά από μια απαιτητική διαδικασία αναδιάρθρωσης. Η WIND Ελλάς λειτουργεί σε μια δύσκολη, ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά και έχει αποδειχθεί ανθεκτική. Με τον Νάσο επικεφαλής, βαδίζουμε μπροστά για να εφαρμόσουμε ένα τριετές στρατηγικό πλάνο ανάκαμψης, στοχεύοντας σε μακροπρόθεσμη κερδοφορία και σταθερότητα».

Από την πλευρά του Δ.Σ. της WIND Ελλάς, ο κ. Σωκράτης Κομινάκης χαιρέτισε το διορισμό του κ. Ζαρκαλή: «Ως Πρόεδρος του Δ.Σ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Emad για την πολύτιμη συμβολή του στην επίτευξη των εταιρικών στόχων και να του ευχηθώ ό,τι καλύτερο για το επόμενο βήμα στη σταδιοδρομία του. Εστιάζοντας στην WIND Ελλάς, πιστεύω ότι ο Νάσος είναι μια άριστη επιλογή ως ηγέτης της Ομάδας Διοίκησης, με ένα αποδεδειγμένα επιτυχημένο ιστορικό στη διεθνή αγορά τηλεπικοινωνιών. Η WIND έχει υποβληθεί σε μια δύσκολη, ωστόσο απαραίτητη διαδικασία, που έχει καταστήσει την εταιρεία ισχυρότερη. Δεσμευόμαστε όλοι να προχωρήσουμε με μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που θα προσφέρει αξία στους πελάτες μας, στους εργαζόμενους και στο μέτοχό μας».

«Η WIND Ελλάς είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα και ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην τοπική αγορά Τηλεπικοινωνιών. Με την υποστήριξη του μετόχου μας, θα επιτύχουμε τους στόχους μας, αρχίζοντας αμέσως με την εφαρμογή ενός επιχειρηματικού σχεδίου ανάκαμψης. Βελτιστοποιούμε την οικονομική και λειτουργική δομή της εταιρείας προκειμένου να εγγυηθούμε την ανάπτυξη ακόμη και σε περίοδο ύφεσης της αγοράς.

Οι επενδύσεις σημαντικής κλίμακας που θα πραγματοποιηθούν στο τεχνικό και το εμπορικό  δίκτυο, θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας αξιόπιστες και οικονομικές λύσεις στην κινητή, σταθερή τηλεφωνία και το γρήγορο internet» δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στην WIND Ελλάς.

Ο κ. Ζαρκαλής είναι Χημικός Μηχανικός, πτυχιούχος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα (Master) Χημικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο Delaware των ΗΠΑ και MBA από το Henley Management College, Ηνωμένο Βασίλειο.

 

 

 

icon Προσθήκη Σχόλιου

Ο Νάσος Ζαρκαλής Διευθύνων Σύμβουλος της WIND


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

Έγραψε ο/η ΑΝΑΦΟΡΑ / 14 Μαρτίου 2021 στις 4:26 π.μ.

Καλησπέρα,
Σας έχω στείλει μια αναφορά για το πρόβλημα που αντιμετώπισα με κατάστημα και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Wind. Είναι σε μορφή docx και θα ήθελα να ξέρω εάν την λάβατε και εάν έχει σημάδια παραποίησης ή σβησίματος καίριων σημείων της. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Την έστειλα το Σάββατο 13-3-2021 και εάν δεν την λάβατε ή έχει παραποιηθεί να σας στην στείλω εκ νέου σε email που θα μου υποδείξετε.
Καλή τύχη
Μαρία Σωμαράκη

 
Τελευταία άρθρα