fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Τροφές που ενισχύουν την πνευματική δραστηριότητα

10 Φεβρουαρίου 2008 | 11:02 π.μ.

Από τον  Ευμένη Π. Καραφυλλίδη 
κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, Διευθυντής Τμήματος Διατροφής eat’n’fit  (www.eatnfit.gr)

Ψάρι

 

Είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3, που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας καθώς διασφαλίζουν την σωστή λειτουργία των εγκεφαλικών μας κυττάρων.

Ξηροί καρποί

 

Πλούσιοι σε σελήνιο, Βιταμίνη Ε και φυτοχημικά, εμποδίζουν την εγκεφαλική γήρανση. Η περιεκτικότητα τους σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3 συνεισφέρει και αυτή στην λειτουργία του εγκεφάλου.

 

Πράσινο ή μαύρο τσάι

 


Ένα φλιτζάνι περιέχει ουσίες που διατηρούν τους νευρώνες του εγκεφάλου υγιείς και τα αιμοφόρα αγγεία ελαστικά έτσι ώστε η μεταφορά των θρεπτικών ουσιών γίνεται ανεμπόδιστα. Το πράσινο τσάι ενισχύει την μνήμη.

 

Προϊόντα ολικής αλέσεως

 

Προσφέρουν στον εγκέφαλο υδατάνθρακες, την απαραίτητη τροφή του. Επίσης περιέχουν σημαντικά συστατικά όπως φολικό οξύ, βιταμίνη Β6 και Β12. Προτιμάτε λοιπόν ζυμαρικά ολικής άλεσης, κριθάρι, βρώμη, καφέ ρύζι.


Φρούτα και λαχανικά

 


Μια διατροφή πλούσια σε αυτά περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά και βιταμίνες.
Όταν ψωνίζετε στο σούπερ-μάρκετ πάντα να προτιμάτε φρούτα και λαχανικά με έντονα χρώματα γιατί αυτά περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμινών μεταλλικών στοιχείων και φυτοχημικών ουσιών που κρατάνε τον εγκέφαλο υγιή και ενισχύουν την απόδοση του και την ικανότητα της απομνημόνευσης.

Μούρα

 


Όλα τα είδη των μούρων είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες αλλά ειδικά τα blueberries είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά συστατικά τα οποία δημιουργούν μια προστατευτική ασπίδα στον εγκέφαλο ενάντια στην γήρανση και στην δυσλειτουργία του.

Σπανάκι

 

Είναι η πιο πλούσια πηγή σε αντιοξειδωτικά, βήτα-καροτίνη, βιταμίνη C και φολικό οξύ τα οποία διατηρούν τον εγκέφαλο σε εγρήγορση και τα αιμοφόρα αγγεία υγιή. Το σίδηρο στο σπανάκι οξυγονώνει τον εγκέφαλο και βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση μας.


Για να βελτιώσετε περισσότερο τη λειτουργία του εγκεφάλου σας πρέπει να καταναλώνετε γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα - καταναλώνετε κάποιο σνακ ή γεύμα κάθε 3 με 4 ώρες.


Τροφές και συστατικά που μας χαρίζουν ενέργεια!

icon Προσθήκη Σχόλιου

Τροφές που ενισχύουν την πνευματική δραστηριότητα


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

 
Τελευταία άρθρα