fe-mail.gr

Fe-mail.gr

 

Διατροφή για Μαθητές

28 Μαΐου 2014 | 08:19 π.μ.

Όλγα Κουνάρη, M.S., R.D.
Κλινικός Διαιτολόγος - Registered Dietitian

 Η καλή διατροφή και το υγιεινό πρωινό είναι απαραίτητα για επιτυχημένες ημέρες, με παιδιά ΚΑΙ γονείς σε εγρήγορση!

Διαβάστε παρακάτω μερικές έξυπνες συμβουλές για να βγείτε νικητές στο παιχνίδι της διατροφής!

? Εξοπλίστε το ψυγεία και τα ντουλάπια σας για ένα γρήγορο και υγιεινό πρωινό. Αγοράστε τυρί με χαμηλά λιπαρά σε ατομικές μεριδούλες, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά σε διάφορες γεύσεις, φρούτα π.χ. μπανάνες, δημητριακά ολικής άλεσης σε διάφορες γεύσεις, ψωμί για τοστ ολικής άλεσης, φυστικοβούτυρο ή μελί με ταχίνι, πορτοκάλια ή 100% φρέσκο χυμό.

? Αν δεν είστε “πρωινοί τύποι” πάρτε το πρωινό σας λίγο αργότερα στο σχολείο (π.χ. 1 μπανάνα και 1 ατομική συσκευασία δημητριακών ολικής άλεσης ή 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα) ή στο γραφείο για τους γονείς.

? Φροντίστε να προετοιμάζετε το κολατσιό των παιδιών στο σπίτι τις περισσότερες φορές την εβδομάδας.

? Προσπαθείστε να συμπεριλάβετε όλες τις ομάδες τροφίμων. Φτιάξτε τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και ντομάτα ή μαρούλι, δώστε στο παιδί κομμένα καροτάκια και αγγουράκια, φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και μια ατομική συσκευασία γάλα.

? Επιλέγετε τα τρόφιμα που αγοράζετε με προσοχή. Διαβάζετε τις ετικέτες με τα συστατικά και τις διατροφικές πληροφορίες στις συσκευασίες.

? Πολλά σνακ για παιδιά (π.χ. μπισκοτάκια), μπάρες δημητριακών και χυμοί περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη, βλαβερά λιπαρά και συντηρητικά ακόμη και αν διαφημίζουν ότι είναι κατάλληλα για τα παιδιά.

? Οργανωθείτε! Αγοράστε σακουλίτσες, τάπερ ή τρόφιμα σε ατομικές μερίδες! Πακετάρετε το κολατσιό των παιδιών από την προηγούμενη και φροντίστε να έχετε μόνο υγιεινές επιλογές στο ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας.

? Η κατανάλωση ανθυγιεινών σνακ (π.χ. μπισκότα, κρουασάν, πατατάκια, συσκευασμένοι χυμοί) και γλυκών φροντίστε να αποτελεί εξαιρετική περίπτωση και αποφύγετε να αποθηκεύετε τέτοιου είδους τρόφιμα στο σπίτι!

Ακουλουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και θα βγείτε νικητές στο παιχνίδι της διατροφής αυτή τη σχολική χρονιά!

 

Σχετικά άρθρα

icon Προσθήκη Σχόλιου

Διατροφή για Μαθητές


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Τίτλος:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Σχόλιο:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.




Return to category

Σχόλια

Attention Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια και να μην περιέχουν υβριστικό περιεχόμενο.

Έγραψε ο/η Ηλιακά παιχνίδια LAGI.PLAN / 15 Δεκεμβρίου 2015 στις 2:39 μ.μ.

Ενδιαφέρον άρθρο! Η απόδοση των μαθητών σχετίζεται, όπως είναι φυσικό, με τη διατροφή τους. Μια υγιεινή διατροφή με οργανωμένα γεύματα θα διατηρήσει σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στον οργανισμό των μαθητών, θα τους γεμίσει ενέργεια και θα ενισχύσει τη μνήμη και την εγκεφαλική λειτουργία. Μια τέτοια διατροφή περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, δημητριακά κ.λπ. Από την άλλη πλευρά, όμως, είναι γνωστό ότι τα παιδιά μπαίνουν καθημερινά στον πειρασμό να καταναλώνουν ανθυγιεινές τροφές, όπως γρήγορο φαγητό και πρόχειρα σνακ που είναι πλούσια σε λίπος, ζάχαρη ή αλάτι. Επειδή στην πράξη είναι πολύ δύσκολο να αποκλειστούν τελείως οι ανθυγιεινές τροφές από το διαιτολόγιο των μαθητών, ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν η μείωση της ποσότητας των ανθυγιεινών τροφών και η σταδιακή αντικατάστασή τους με υγιεινές τροφές. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υγιεινή διατροφή http://ygeia.tanea.gr/default.asp?pid=8&ct=6&articleID=12956&la=1

Έγραψε ο/η Διατροφή και μαθητές / 10 Μαΐου 2020 στις 6:25 μ.μ.

Είναι γνωστό ότι η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, τόσο στην υγεία, όσο και στην απόδοση των μαθητών. Η κατανάλωση σε καθημερινή βάση ενός θρεπτικού πρωϊνού, αλλά και η σωστή κατανομή των υπόλοιπων γευμάτων μέσα στη μέρα είναι επίσης πολύ σημαντικές για την πνευματική απόδοση των παιδιών και τη σωματική και ψυχική υγεία τους. Όσον αφορά στο περιεχόμενο της διατροφής, πρέπει να εφαρμόζονται οι βασικοί κανόνες της μεσογειακής διατροφής και να γίνεται η σχετική ενημέρωση των παιδιών. Σχόλιο από Solar Toys

 
Τελευταία άρθρα