![]() |
|
|
![]() Όταν η ομορφιά συναντά την ουσία.5 Φεβρουαρίου 2007 | 11:26 π.μ.![]() ![]()
Το νέο Fiat Bravo είναι η τέλεια ισορροπία μεταξύ ομορφιάς και ουσίας, άλλο ένα βήμα προς την προϊοντική αναβάθμιση της γκάμας της Fiat. Αυτή η εξαιρετική περίοδος των αλλαγών σηματοδοτείται από το νέο λογότυπο, με το οποίο η Fiat αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του μέλλοντος, χωρίς φυσικά να ξεχνάει την τεράστια ιστορική της διαδρομή. Το νέο λογότυπο συνδυάζει αρμονικά την ιστορική εξέλιξη της μάρκας με στοιχεία από το μέλλον που θέλει να έχει. Ιστορική ταυτότητα και εξαιρετικά μοντέρνες τεχνολογικές επιλογές, περηφάνια για το παρελθόν και δυναμική για το καινοτόμο μέλλον: πάνω σε αυτές τις αξίες στηρίχτηκε το νέο Fiat Bravo στη διάρκεια της εξέλιξής του, ένα όμορφο ιταλικό χάτσμπακ, ευέλικτο, διασκεδαστικό στην οδήγηση με υψηλή ποιότητα κατασκευής και πλήρως ανταγωνιστικό, χάρη στην τέλεια ισορροπία μεταξύ εξοπλισμού και τιμής. Το νέο Fiat Bravo ακολουθεί πιστά τους αισθητικούς κανόνες που διέπουν το ιταλικό στυλ. Σχεδιάστηκε για να δίνει στους καταναλωτές την έξοχη αίσθηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, «παντρεμένα» με μια ενθουσιώδη σπορτίφ οδήγηση, που όλος ο κόσμος περιμένει από ένα ιταλικό αυτοκίνητο.
![]() Το νέο Fiat Bravo Αυθεντική ιταλική ομορφιά Το νέο Fiat Bravo γεννήθηκε μέσα από αυτήν την κουλτούρα και την στιλιστική κληρονομιά σαν ένα πεντάθυρο σεντάν με απαλές, επιθετικές γραμμές, που παραμένει ταυτόχρονα συμπαγές σε διαστάσεις. Έχει μήκος 434 εκατοστά, πλάτος 179 εκατοστά και ύψος 149 εκατοστά, με μεταξόνιο 260 εκατοστών και έναν κορυφαίο για την κατηγορία του χώρο αποσκευών, που φτάνει σε χωρητικότητα τα 400 λίτρα.
![]() Σύντομα, λοιπόν, μετά την παρουσίαση του νέου Bravo, θα παρουσιαστούν οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες, γνωστοί ως T-JET, που χαρακτηρίζονται από εξαιρετική δύναμη, άμεση απόκριση στο πάτημα του «γκαζιού», χαμηλή κατανάλωση, δομική απλότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Ο νέος 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας 1,4 λίτρων θα είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις: η πρώτη είναι πιο σπορτίφ, αποδίδοντας 150 ίππους στις 5500 στροφές, ενώ η δεύτερη έκδοση είναι πιο «τουριστική», και αποδίδει 120 ίππους στις 5000 στροφές. Και οι δυο αποδίδουν μέγιστη ροπή 21 Kgm (στις 2000 στροφές στην έκδοση των 150 ίππων και στις 1750 στροφές στην έκδοση των 120 ίππων), αλλά στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα των 150 ίππων η ροπή μπορεί να φτάσει και στα 23,4 Kgm στις 3000 στροφές με το πάτημα ένα «μπουτόν» στο ταμπλό (στην έκδοση SPORT των 150 ίππων).
Η εκπληκτική αξιοπιστία των κινητήρων είναι εγγυημένη από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που οδηγήθηκαν τα πρωτότυπα κατά τη διάρκεια της εξέλιξής τους και από τις χιλιάδες ώρες στατικών και δυναμικών τεστ. Το πρώτο προγραμματισμένο σέρβις συντήρησης είναι στα 30.000 χλμ., και κανένα άλλο ενδιάμεσο σέρβις δεν είναι απαραίτητο. Ανάλογα με τον κινητήρα, επίσης, το Bravo θα εξοπλίζεται και με το αντίστοιχο κιβώτιο ταχυτήτων: Η άνεση προσδιορίζεται και από το απολύτως ακριβές τιμόνι και τον εξαιρετικό έλεγχο στο δρόμο, καθώς και από την επιλογή δυο δοκιμασμένων συστημάτων ανάρτησης: ανεξάρτητο σύστημα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ταυτόχρονα, και παρά τα αυξημένα μετατρόχια, η γεωμετρία της ανάρτησης και η σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης επέτρεψαν τη συγκράτηση της διαμέτρου του κύκλου στροφής του αυτοκινήτου στα 10,5 μέτρα (11 μ. ανάμεσα σε τοίχους), τιμή επίσης κορυφαία για την κατηγορία. Το Fiat Bravo σχεδιάστηκε για να επιτύχει κορυφαία αποτελέσματα στα τεστ παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στην πληθώρα αερόσακων (τουλάχιστον 7) και στις ζώνες τριών σημείων με προεντατήρες που διαθέτει. Το νέο μοντέλο έχει εξοπλιστεί με την καλύτερη σύγχρονη τεχνολογία για την παθητική ασφάλεια, για τη λειτουργία των αερόσακων, τις μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις. Το Bravo έχει σχεδιαστεί για να κρατάει ασφαλείς τόσο τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες του και γι' αυτό έχει περάσει με επιτυχία εκατοντάδες crash-test. Άλλη μια όψη της ασφάλειας είναι και η προστασία πεζών, για την οποία υπήρξε πρόνοια ήδη από τη φάση της σχεδίασης του αυτοκινήτου. Οι γραμμές του αμαξώματος είναι ομαλές και «στρογγυλεμένες» και δεν υπάρχουν αιχμηρές ακμές που θα μπορούσαν να τραυματίσουν τους πεζούς. Τα πιο σκληρά τμήματα του κινητήρα απέχουν αρκετά από το καπό, επιτρέποντάς του να απορροφήσει την ενέργεια από ένα πιθανό χτύπημα του κεφαλιού ενός πεζού πάνω σ' αυτό. ![]() Κομψότητα με σπορτίφ υποσχέσεις Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί επίσης και τα τελειότερα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλεια, όπως το ABS με EBD, το ιδιαίτερα εξελιγμένο ESP με το Hill Holder και το ASR. Το Fiat Bravo, όμως, ενσωματώνει και όλες τις δυνατότητες που δίνει η σημερινή τεχνολογία, φροντίζοντας για την άνεση των επιβαινόντων, τομέας ιδιαίτερης σημασίας για τη Fiat. Έτσι, στο νέο αυτοκίνητο ο επιβάτης θα ενθουσιαστεί με το σύστημα 'Blue&Me', το διζωνικό σύστημα κλιματισμού, την επιλογή ανάμεσα σε δύο Hi-Fi συστήματα, την πανοραμική γυάλινη οροφή που ανοίγει, το Cruise Control, τους αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος ή τον αισθητήρα πίεσης των ελαστικών, που εξασφαλίζει την έγκαιρη ειδοποίηση σε περίπτωση απώλειας αέρα.
![]() αξιοπιστία και ευρυχωρία στο εσωτερικό Ελκυστικότητα coupe ευρυχωρία σεντάν
![]() Ο πίνακας οργάνων (παραγωγής Magneti Marelli)
Εργονομία και ευρυχωρία
Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κορυφαία και είναι πολύ πιο σημαντικά σήμερα, αφού περνάμε περισσότερο χρόνο μέσα στο αυτοκίνητό μας και η άνεση και η εργονομία κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Στο νέο Bravo τα εργαστήρια μέτρησαν κορυφαία αποτελέσματα στον παράγοντα NVH (Noise-Vibration-Harshness), αποδεικνύοντας την εξαιρετική ησυχία και την απουσία κραδασμών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τέλος, το εσωτερικό σύνολο πλαισιώνουν οι πολλαπλοί διαθέσιμοι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων, που βρίσκονται κυριολεκτικά παντού και καλύπτουν τις ανάγκες όλων των επιβατών και δημιουργώντας τις ιδανικότερες συνθήκες ταξιδιού για τους επιβάτες.
|
Copyright by Fe-mail.gr 1999-2021 W: www.fe-mail.gr | E: info@fe-mail.gr |
![]() |